Helgen

Har jag någonsin haft så här kul? Jag tror knappast det!
Efter jobbet i fredags så drog jag hem till Melen.. hon hade 20 års fest
När jag kom dit så grillade vi (I´m the GrillMaster!), och började dricka lite smått. Det var supermegabramusik på!
Sedan så plattade jag håret och Elina hjälpte mej.. ni kan tro att det tog tid? Jag och mitt tjocka hår *ncncnc* (Efter det så såg man inte mycket av elina.. för hon satt ihop med Stefan för det mesta haha)
Efter att jag blivit fiiiin så dansade jag och Melen som tooookar... ingen annan gjorde det.. men det hindrade inte oss från att shaka boootii och slänga med håret!
Vi spelade även SingStar.. Där man fick höra Rasmus Ljuva stämma! Oh vad fint det var kan jag lova!
Efter SingStar så tog inte Inspirationen direkt slut.. nej nej.. Vi körde Limbo (Som jag vann) på, och Hela havets Stormar.
Efter det sååååå drog vi ut sterioanläggningen till gräsmatan där vi dansade ännu mera, nu flera. Jag sätta igång en lek och sa att alla skulle dansa som det djuert jag sa och.. haha.. dom gjorde det också haha.. så vid Orangutang så fick jag mig ett gott skratt ! MUHA
Sedan språrade det ur med en massa försök till att Imponera.. volter.. stå på händer.. gå på händer.. Tillochmed jag försökte, men det gick inte sådär JÄTTE bra
Efter väldigt mycket dansande så att mitt hår gått från platt till lockigt igen så kom det några till. Vi gick in i Tv rummet tänkte spela lite spel.. men det var så tråkigt så den idén gav vi upp och fortsatte dansandet och flumandet och sjungandet!
När klockan slog 4 så gick dom flesta och la sig, jag kröp in i Dennis rum och la mig mellan dennis och Rasmus.. Ni må tro att det var varmt! (och alla som får snusktankar kan ju bara gå och äta kebab eller något)
Det var mysigt =)
På morgonen så var jag den piggaste av dom alla.. vilket jag alltid är.. hur bakfull jag än är så är jag alltid igång och städar.. nu var jag ioförsäg inte bakfull.. men jag städade ändå! Sen åt vi god/onyttig frukost..
Rostbröd med ost och jordgubbssylt SÅGOTT! och Saft till.. gudars vad somrigt det var att sitta ute på altan under den blåa himmelen och dricka saft... oh..

47523-1253








När folk börjat nyktra till och kännde sig redo att köra så gjorde vi det.. Hem till mej.. klockan var väl ungefär 15.00?
När vi kom hem till mig så svullades det lite.. av dom andra.. jag hoppade in i Duchen bums! och det var så FAAAAANtastizkt.
Vid 6-7 tiden kom resten och vi grillade krov, körde UPP TILL BEVIS .. och sedan hade vi våran Playstationkväll. Vi körde EyeTOY och SingStar.. Ni kan tro  att jag hade tränningsvärk dagen efter! MUHA
Det blev också en hel del drickande. jag gjorde fina drinkar i  drinkglas, och lade även i fina avlånga isbitar så det såg precis ut som att få en drink serverad utomlands.
Jänmfört med gårdagen så blev det för mycket drikande för min del. Eftersom alla andra var bakfulla så tog ju dom det lugnare om man säger så. Klockan tickade fram och helt plötsligt var klockan 23.00, nästan alla var helt utslagna och tröttna, men jag var på G kan jag lova, så medans dom andra drog hemmåt så stack jag och dennis på fest bara några meter från där jag bor! Jag kan inte direkt säga att jag hade roligt för jag var så full. Låg i sängen och hade ryckningar, gnisslade sönder en bit tand och var rent av förbannad.. men jag vet inte riktigt på vad.
Det resulterade i att jag slogs med en kille.. som för den delen tillät mig att slå honom, (han slåg inte mig)
Efter ett tag så tog dennis det vettiga beslutet att ta med mig hem. Så efter 2 minuters promenad var vi hemma hos mig, och på soffan slängde jag mig där jag praktiskt taget slocknade, men hade tydligen legat och sagt "mm", "aaa", "naee" till frågor som han ställt. Sedan bar han mig in till mitt rum.. för tydligen kunde jag inte gå? Och sen sov jag till 9 på morgonen..... Hur kan det komma sig att jag alltid vaknar så tidigt?! Me.. Dont... UnderStandit..
Han gick iallafall hem sen..
Sen vart det Igång med att städa... Betalade Daniella 50 kr för att diska upp allt och det gjorde hon med bums.. det är bra att ha pengar.. Hieh Hieh
Senare på kvällen så träffade jag emira.. och det var länge sen. Vi fikade lite och sen så promenerade och pratade lite smått om ingenting och någonting.
Sen började hon frysa och gick hem.. då gick jag istället och mötte Thyman och Daniel, vi gick till utebion.. och därifrån vart jag barnvakt till min lillasyster och hennes 2 kompis... Filmen var Oförståelig.. Alltså.. Jag förstod den inte riktigt..
Kom hem vid kvart över 1 och gick och la mig direkt eftersom jag jobbade dagen efter vid 7 på morgonen.. det var litesådär.. ICKE frestande.. Men det gick..

det var iallafall min helg.. Får vi se hur nästa blir!

/Angelica


Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback