Fredag kväll

när jag slutat jobbet gick jag och solade så jag kunde få känna mig sådär brunt sexig, och brun blev jag men jag kännde mej snarare så där snuskigt äcklig, så jag gick hem och tog en låååååååååång dusch!
Vilket jag ändå skulle göra eftersom jag, min lilla syster Daniella och henne flickvän Lina skulle på Bio!
THE SIMPSONS MOVIE (biopremiär)
Innan vi gick dit så gick vi först till neptun pizzeria och Svullade lite, gick vidare till en godisaffär och köpte lite mums till filmen också.





Sen sen vars det dag för Tha movie.
Oj oj Vad den var bra! Jag trodde helt ärligt till 100% att det skulle suga riktigt hårt, eftersom dom flesta serier som görs till filmer suger..
men den var riktigt förvånadsvärt bra!
Det är mysigt med Bio.. när man hör en hel skara av människor skratta samtidigt..
Eller när man hör en person skratta när dom andra är tysta.
En kille som satt bakom oss, skrattade bokstavligt talat såhär.. HIEEHH HIEEHH HIEEHH!
det var lite rulit *hieh*


47523-1293






Efter bion gick jag ut.. och det var ju roligt det med.
gick ut med Gee, hanna och Anja.

47523-1296
Elin (?) Jag



Men idag blir det nog roligare det kan jag lovelilova!
Ska till CJ och kolla på Shan The Man i 2 timmar med Emira och Sofie
Sen ska jag till Leche och träffa kussinerna och festa lite ! Det blir nog en bra lördag det här.
Nu ska jag fixa mej ska iväg strax.. Puss och hej!


Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

va snygg du är angelica :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback