Min favorit möbel

47523-760
Jag kollade runt lite i bloggvärlden och såg några som gav utmaningar till varandra, och en var att ta kort på sin favorit möbel. och jag tyckte det var en så gullig idé och kom att tänka på den här stolen.

Pappa gjorde den åt mig och en likadan åt min stora syster. och varför den är min favorit möbel är väl för att han har gjort den själv under alla sina lediga timmar där han sitter och pappa som ska verka så tuff och cool  gör en stol med ett hjärta i. gulligtvärre

Let me hear you say?! What?
Postat av: Chrissie

Vilken fin stol! Ha en bra kväll, Chrissie

Postat av: Rusk

Mwn dwn ser inte superskön ut. :-| Men den var söt! :-)

Kram!
Kristian

2007-01-23 @ 01:42:31
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: Angelica

den är inte så skön heller eftersom jag inte får plats i den, det är en stol att lägga blomkrukor på :P Då kan du kanske tänka dej hur liten den är :P

2007-01-24 @ 12:48:08
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback