Flummitvärreee


Alo! 

Drömmde om Lotta på Bråkmaka gatan i natt, skumt var det.. Lotta hade tydligen gjort något dumt och när hennes mamma skällde ut henne så sa hon - Men mamma.. Agneta tyckte jag var söt när jag gjorde så, kolla själv!

Så vände hon örat till sin mamma och sa kolla, och just i samma sekund så började jag komma tillbaka i den verkliga världen och upptäcker att jag har örat mot väggen (jag halvdrömmer fortfarande) Jag hör då ett prasslande ljud.. kan inte riktigt sätta mitt finger på vad det var, men jag hade endå en skum känsla av att det nog var bäst att jag satt mig upp, så då gjorde jag det. och precis i samma sekund som jag satt mej upp så lossnar min Enormt Stora Plansh som jag själv gjort med att ha satt  ihop en massa kartong rektanglar från Kollege blocken man får i skolan, klistrat över ett pressentpapper över hela och sedan klistrar fast en massa tidningsklipp - Mitt egna Kollage -
Och Ramlar över mig! Jag tror jag har ett stjätte sinne eftersom jag bara "VISSTE" att den skulle ramla :O
Sen somnade jag om och vaknade kanske en timma senare av min äckligt fula cp mobbade mobil (väckarklockan) som låter ungefär såhär... Pip....pip pip pip pip......pip pip pip pip pip pip pip pip pip pip och sen så PIPPAAAAR det för fuuuuuuuuuuuuuuuuuulllt!
Började klockan 8 på Kungsgård idag.. hade mentalträning.
Sen efter det hade jag Hål timma ... Lixom en timma med ETT HÅL i! :O eller snarare 2 timmar och 45 minuter. Så då ringde jag Gina och hängde med henne och hennes klass - Gina var den enda som förstod mej.. för hon hade lika ont som mig i rumpa och lår! För vi trännar ihop hahaha jag lovar jag har nästan dött dom senaste dagarna när jag har varit tvungen att göra saker som att gå ner för trappan.. eller enkla saker som att bara sätta mig ner -PAIN-
Vi har tränning idag med .. Idag ska vi ta ryggen och axlarna tror jag.. Gina sa att det inte är lika jobbigt så jag får väl lita på henne ..

Träffade sedan Maria en stund också och hon informerade mig lite om Studenkyrssningen! Och jag ska ja ska ja ska ja ska åka .. Jag tänker SKITA i vilka som är där eller snarare vem som är där.. Synd bara att HAN ska dela hytt med maria för det hade varit kul att dela med henne. Men men sånt är livet... Fast.. endå... ibland önskar jag att hon kunde se honom så som jag ser honom så hon skulle förstå mig. Men.. det är endå skönare såhär... för jag vill inte berätta för folk som känner honom om hur jag tycker han är.. efter som han kanske inte ÄR så.. utan bara VAR så mot mig? Så det är bättre om folk skapar egna uppfattningar... trodde bara att den uppfattningen skulle bli densamma som min... men alla behöver en andra chans? .. Hm... Jag blir äcklad.
Kom och tänka på en sak bara för en liten stund.. Dom enda gångerna jag tänker på honom är när folk pratar om Knark, om jag hör reage musik.. eller som senast idag när jag såg Så tänkte jag direkt "Om ja kände honom skulle ja skicka den här till honom för den skulle han tycka var rolig.. COOL .." Men kolla kolla... Vad det handlar om liksom...

 

Iallafall.. När jag var på Kungsgård så såg jag honom överallt.. jag menar det verkligen så fort jag vände mej om eller gick till matsalen, eller toaletten eller vartduvill så stod han där med Sin näsa och såg "cool" ut och sjöng Högt reage. Jag ville bara Spy! Men det gjorde jag icke.. För jag vände det till något komiskt och skrattade åt det bara. Mycket enklare att släppa irritationer då.

***** - va fuul hur kunde du vara ihop med honom? shit haha vad såg du hos honom igentligen?

det var skönt att höra.

Även fast han har gjort mig mycket "ont" (det låter så töntigt)
Så har han endå gett mig mycket glädje det senaste året genom alla mina imitationer av honom. HAHA han är ju unik på det sättet att om man imiterar något han gör så fattar man direkt att det är han.. Låt mig bara säga... RAMOOOTOOO MANAAAAAAAA ..
La också märke till hur ful röst han har :| Han har lite instängd röst... vet inte hur jag ska förklara det med ord men han låter lite efterbliven...

JAJA det var skönt att få ut sig lite agretioner( eller hur det stavas )

"alalalla looong alallalala looooong long longi looong" (lyssnar på den nuuuuuu) It JUST brings ME JOY!

Jag har världens bästa granne.. typ.. eller.. JAG HOPPAS det.. ska testa honom.. om han inte lånar mig filmer när jag vill så är han inteh brah graaanneee då är han en jääääffflla sveeeeeneeeee o razzeeeeee HAHAH





NU nu .. NU... ska jag Njuta ÄNDA fram till sommaren, jag tänker leva i min fantasi där allt är ljust och klart och där jag inte känner något annat än lust... och kärlek.. *tihi*

LÅT.. mig njuta


47523-713

Let me hear you say?! What?
Postat av: Anonym

Sötnöt!! du är bäst!

2007-01-16 @ 17:22:13
Postat av: Angelica

Tack så mycket, vem du nu än är :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback