Aarons och min Konversation - en vanlig dag på MSN

Jag ville ha något att sätta upp mina nyframkallade kort med.....

Alo! säger: otto säger att ditt fittslem är gratis?


Alo! säger: och det är ju deffenitivt bättre för min plånbok


Alo! säger: hon säger också att ditt var från dina hemoröjder fäster bra?


Alo! säger: fast det kanske är dyrare?


Alo! säger: skit i det då! nu sårar du mina känslor Aaron.. fy fan


aaronlicious if u once go back u never go back säger:
Du, mina hemmoZ rör du inte, så vidare du inte har fetaste plånkan. Du förstår, jag har jobbat länge med dom å ja känner de att, ska jag sälja dom så blir de dyrt. Hur många klasar rör de sig om?


Alo! säger: assååå ditt svin


Alo! säger: jag är din vän


Alo! säger: och vill endast ha något som kan fästa mina kort


Alo! säger: men icke sa nicke här ksa man vara miljonär


Alo! säger: sen när började vi köpa saker av varandra


Alo! säger: din svenne


aaronlicious if u once go back u never go back säger: aa men va får ja av dig då?

Alo! säger: du vet mina muffins är till saluu leeeeen


Alo! säger: ja bakar dom med kärlek fy fahn

aaronlicious if u once go back u never go back säger: DINA MUFFINS DIN MORSAS MUFFINS ? ja skita iii, ja ska ha style & lyX


Alo! säger: Men va fan du kan stopaaaa muffinen i BH LOO så får du silikooooon bubiiiizzz vad mer kan du begära


Alo! säger: det är bästa värshta smarta idéeen!


Alo! säger: och ingen kommer nonsin få veta Leee för ingen kommer röra dej där he he he


aaronlicious if u once go back u never go back säger: aa men ja vill inte ha choklad muffins? ja inte vara neger ! de kommer se konstight ut då LÄÄN !


aaronlicious if u once go back u never go back säger: fixa vita svenne fejk boobs


Alo! säger: men ja har vit puder looo riktigt fint puder vi kan pudra lossss


Alo! säger: LOooH!


aaronlicious if u once go back u never go back säger:

aa men du, då vill de till sig att du har mkt puder, LOOO




47523-806


Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback