Saker, som får mig att må bra

  • SOMMAR 
  • Musik
  • Sjunga ut som en galen tupp !
  • när någon överaskar mig med beröm, speciellt om det är något jag inte alls tänkt på
  • När jag är finn fri
  • När folk tycker att dom råd jag ger är bra
  • Skratta
  • Roliga människor
  • Få beröm för min sångröst
  • En utekväll med vännerna
  • När jag tar tag i sakerna
  • Prata och disskuetar
  • Sola, bada, basta, ta hand om mig själv
  • Planera fester, resor .. lite allt möjligt
  • Gråta ut
  • När andra blir lyckliga pågrund av något jag gjort
  • Laga mat och lägga upp det fint som på restaurang
  • Shoppa i mängder till mig själv och andra
  • Inreda
  • Ta kort och fixa med dom
  • FESTA !!
  • Dricka varm choklad med grädde eller te efter att ha varit ute och gått i kylan
  • Kramar
  • När jag ligger förre i skolarbetet
  • När folk uppskattar min ärlighet
  • Ärliga människor
  • Bada bubbelpool
  • Fika med Tamara och Emira
  • Tjejkvällar hemma hos mig
  • Träffa nya människor och lära mig nya saker
  • Att blogga
  • Ligga i en säng med någon man tycker om och bara mysa
  • Gå, promenera med mp3 och högsta Volym!

47523-861

Let me hear you say?! What?
Postat av: Lina

Du har inte med SOMMAR och jag vet att du älskar sommaren och att du blir glad av sommaren så du ska skriva SOMMAR stort högst upp =)

Postat av: Angelica

men din fis det står ju bada sola basta och sådär.. det är ju en vink till sommaren JU :D DHA :D

2007-02-22 @ 14:40:55
URL: http://sugarlips.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback