Party ON


Helgen åh underbara helg *muha*
Det går inte en helg utan att busangelica hittar på något

den här gången började denna helg med lokal fest med tjejorna Otto och Aaron..
underbara tjejer må jag säga
Och en halvt underar fest.. Fast underbar är fel ordval.
Det var kul, om man bortser från alldeles för mycket dricka för min del som slutade med baksmälla dagen efter vilket jag mycket sällan får så jag har inte riktigt lärt mig att hantera baksmällor justdärför. 
MEN som alltid så lyckas alltid alla bra kvällar sluta till bra nätter .. det var en bra natt och bara jag vet varför.

men.. Jag ska nog lägga det åt sidan .. det kommer säkert inte hända något.. för jag tänker inte låta mig bli sårad så då ger jag mig av innan jag faktiskt kommit ditt så hejdå.. hejdå?

Här är lite bilder från fredagskvällen!
Go Party GO !









SuperFun JAO


Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

ohoh. så sChnögga vi vaaaar :D
Angelica darling, du inte viljat bli sårat.. i see. do like me - be single forever and ever !;D;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback