Hmm ... ?

Jag förstår verkligen inte på mig själv.
Hur tänker jag igentligen?
Hur känner jag?
vad tycker jag om?
vad tycker jag inte OM ...

Jag känner inte mig själv ... Känns som jag ständigt..
varje dag, försöker hitta mig själv någonstans
Men fy fan vad jag gömmer mig bra.
Och jag som annars brukar suga på att leka kurrugöma (eller hur det stavas)
det känns jävligt frustrerande att sitta på spårvagnen hem från kungsgård
och känna att jag är så nära att börja gråta att jag är bered att
kliva av spårvagnen.

Men, jag vet inte varför.

Jag vet vad jag tänker när det börjar vibrera lite i ögonen då jag försöker hålla tårarna inne
men jag förstår inte varför jag skulle gråta över det?

En av anledningarna var väl att det var så länge sen så varför.. varför nu?
Och va fan, nu har jag börjat leta fel på mig också.
Minns händelser och saker som får mig att tänka "vafan gjorde jag det inte annorlunda för"
Sen tänker ja "skulle ja änns vilja göra det annorlunda om jag fick chansen"
och ja, jag tror faktiskt jag skulle vilja det, så jag slapp sitta och skylla på mig själv
när jag själv tycker då jag tänker "vettigt" att det inte var mitt fel, att det jag gjorde inte kan
mätas med vad .....



Jag vet inte hur länge jag ska behöva gå omkring med alla dom här frågor.
Frågor som det faktiskt finns svar till, men vägen att komma till svaren inte är möjlig för mig.



Vad är det som händer? har jag börjat bli paranoid? Snälla låt mig skippa det va?
Sen när började jag få knarkares symtomer?


Sluta kolla på mig om du inte tänker säga varför du gör det!
Sluta prata precis efter att jag gått om inte jag får höra vad ni säger!


SLUTA!



Tycker jag så illa om mig själv att jag inbillar mig att alla talarochtycker illa om mig
Det måste ju ligga något i vad jag själv tycker om mig själv då, eller?
jag kanske har blivit alldeles för blindad av alla "själrespekt, självförtroende" böcker
Dom bökerna säger mycket dom.

Är jag så dålig som jag tycker att jag är? Eller är det bara det att
jag alltid hittat dom som tagit fram det dåliga i mig?
Eller som helt enkelt inte haft höga krav?
Som bara nöjt sig med att "barahanågon"
Och jag är väl någon.
Jag passar eller passade? bra in på "någon"
Eftersom jag inte vet vem jag är så kan ju dom berätta det för mig
så jag kan vara exakt så som dom vill att jag ska vara.


Vart fan är jag någonstans då? Hmm... öh..


Äh...


47523-807


Let me hear you say?! What?
Postat av: Aaron

EASYNIGGAH ! skriv på spegeln (som ja sa i skolan) JAG ÄR STÖRST BÄST OCH SNYGGAST ! tillslut tror man påt (alltså inser:P) :D och inser att man inte är så jävla dum iaf ! and Angelica, UR BOBS är RIIIIZPEKT, be happy. PEACE N' LÖV !

Postat av: RussianGoose

förstår dig så jävla mkt :/

2007-03-13 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback