Helgen



Började helgen med att stika till Pause på Skol lunchen med Aaron, billan, haggan och jag,  där vi beställde smarig sallad!
Inget slår en riktigt stor sallad med kyckling, majs, lök, sallad, tomat, gurka, skinka och massa god dressing på *mums*
och det är ju inte heller så värst onyttigt, så där sitter man och njuter+känner sig nyttig!
En härlig kännsla det där assåå..




Sedan när skolan slutat efter att jag haft prov i mental träning (busenkelt by the way) Så gick jag hem och smutsade ner mig med att städa toaletten.. OCH... avslutade kvällen med att fika med Otto, Tamara och Emira. Vi var på Biljardcafét och snackade strunt som alltid och  så spelade jag och Tamara lite Schack (för första gången i MITT liv) vi behöver kanske inte nämna att hon vann hela tiden men det gjorde jag visst ändå he he he.




och efter det så åkte jag och emira hem till Tamara och åt glass,
pratade ännu mera strunt
och sov som bara grisar kan göra



SEN KOM LÖRDAGEN
och då så åkte jag och Tamara hem till mig för att fixa oss
och som vanligt började vi dansa så som bara vi kan dansa




SEN så gick vi till vårat favorit ställe MONACO och tog en öl *tihi*



SEDAN så festade vi hemma hos Silver, han hade inflyttningsfest och just de..
Emira var med oss också sådesåå
för vi är bäst på fest he he








SÅ KAN DET SE UT

Let me hear you say?! What?
Postat av: Anonym

oj .. jag ser sådär.. jätteUGGELEJJJAA ut på kortet som bara ja kan. MOOAOOAOHAHAHHAHA

2007-02-05 @ 21:44:54
Postat av: Aaron

oj .. jag ser sådär.. jätteUGGELEJJJAA ut på kortet som bara ja kan. MOOAOOAOHAHAHHAHA

Postat av: mär

hahahha. så jäävla sköna, haha.

2007-02-08 @ 20:57:16
Postat av: Anonym

Det beror ju på hur man ser på saken...

Postat av: Elin

Alooo Tjejen :)
Det va ju ett tag sen din lilla jäkel ;)
Vi kanske kan ses nåndag ? SNAART ?!! utgång, lite party eller nått annat mys? Pusspuss på dig :)

2007-02-14 @ 17:41:31
URL: http://fiestaqueza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback