Onsdag

Det här är ungefär mindre än hälften av alla matstånd som det fanns att välja bland, kändes rätt patetiskt efter ett tag att ta kort på 142 matstället så jag nöjde mej med dom här. jag ville bara att ni skulle se allt de här.. så ni inte undrar varför jag gått upp så mycket när jag kommer tillbaka.. haha nej då jag skojjade...





47523-1579



vi käkade lite innan vi skulle på NRJ in the park. Om det var gott? Ja!
sen gick vi.. med glada minner och torra kläder.. innan vi visste.. att (ni får se längre ner)



det var riktigt bra! det var ett sånt drag på folket! Folk hoppade och viftade med händer, och det var inte lite folk precis. Mange Schmidt tappade av sig i texten och sa - förlåt mej men man kommer av sig när man innser hur J'vla måånga ni är! och ni kan tro att alla jubblade.. MALMÖÖÖ MALMÖÖÖ! haha
Under hela NRJ in the park så spöregnade det, och efter alla artister spelat klart så var det en dj på scenen som spelade riiktigt bra musik. Alla blev helt Dansfreaky och började hoppa och dansa! det känndes som att vara på en nattklubb fast utomhus och i Spöregn! IT´S RAINING MAN! HALLELUJAH! haha

47523-1595




Påvägen därifrån så gick vi förbi en uteliggare/cowboy som dansade lite (mycket) för en massa människor som stod i en ring. När han märkte hur jag erik och Ellen diggade honom så började han dansa emot oss. Fick en härlig bild *haha*

47523-1602

SEN gick vi och kollade på tegan&Sarah

47523-1603

efter det lilla besöket bland Lera och en massa punk/rock/emos människor så gick vi vidare till ett uteställe och träffa Christian och Linus. Det var väldans trevligt. Och mitt i allt ståhej gjorde vi ett litet minspel, där vi vissar våra vackraste sidor. Ja verkligen.



Här.. är lite mera normalare bilder.
Vi drack lite.. men blev inte fulla. Så bildspelet är inte resultat av för mycket dricka. Det är resultatet av Ellens och Eriks Kreativitet *haha*

Det här var kvällen bild. Bilden bara blev som den blev, utan några förbereda poser. Men så som det ser ut, är inte riktigt så det var haha!

47523-1605





torsdag

idag så har jag varit i Lund och shoppat lite, träffade Ellinor och gick runt lite.
Sen åkte jag hem och idag ska jag spendera dagen med att på något smart sätt få ner min packning, så jag får med mig allt hem.. HM.. ojoj
I morgon kl 17.13 går mitt tåg hem till Norrköping.
Ses Snart!!



Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback