Nu ni...

Sitter på jobbet och mumsar i mig en massa Daim - det är gott
Men.. jag börjar sakta men säkert börja känna illamåendet som jag alltid får när jag äter för mycket Socker..
By the way.. jag var i kiosken för att handla lite gott gott bla daimpåsen. Men mitt kort funkade inte.
Ni kan tänka er paniken?
Man är så fruktansvärt van vid sitt bankomat kort, och det är liksom ens trygghet att alltid veta att man har pengar ifall det skulle krisa sig... slippa springa runt halva norrköping för att hitta en bankomat.
Arg jag blev då när jag hade ställt in mig på 2 små grillchips påsar, en coca cola, popcorn och min daim Påse.
Men som tur vad så har jag turen att välsignas med bra arbetskambrater som lånade mig en hundring.. Guldvärt! Det gjorde typ min dag...
I ALLA FALL...
I morgon så kommer datumet vara den 16/8 och det innebär att den stora dagen har kommit. Angelica Nilsson Valdes åker till MalmöFestívalen och ska vara i Skåne i 8 dagar. DET innebär att jag kommer vara ledig från skolan första veckan! Jag säger.. HALLELUJAH47523-1455
vilket fall som helst vare sig jag skulle varit ledig eller inte.. så är det ju bara själva grejjen att komma ifrån Norrköping lite och träffa sina gammla vänner från Skåne :)
MEN.. även fast det bara är 8 dagar så kommer jag sakna mina vänner. Jag kommer ju missa massa kulkul nu. Men jag tror säkert att det kommer flera tillfällen att festa.. speciellt nu när Otto Fyllt 18 :D
YHEY!

Aja.. I morgon kl 17.13 sitter jag på tåget mot Malmö... SÅdeså!
nu måste ja fortsätta jobba.


/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: idaaaa

A mi monkey! Ta väl hand om han när du lånar honom och kom i håg att ge han bananer! have fun in malmö :D

Postat av: Angelica

det ska jag!! :D Jag ska vara så försiktig som möjligt... men om 8 dagar så lämnar jag ju tillbaka den :) Då har den varit med om festival och allt ho ho

2007-08-16 @ 09:13:55
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback