Leche

I lördags så var jag ute med kussinerna på leche, men roligast var nog förfesten hemma hos patti!
Fullt drag på alla sätt och vis! Inga sura miner.. kanske det fanns ett ögonblick.. men annars mådde alla bra och alla var på festhumör!
Alla var också väldigt snygga.. men det visste ni ju redan ;) haha
När vi sen gick ut blev det såklart väldigt mycket dansande och att träffa roliga människor. För det är ju ändå det som gör att en utekväll blir lyckad. Att man träffar folk man känner?
Yes.

Here some picture!


47523-1645



















DAMN WE ARE HOT!

Let me hear you say?! What?
Postat av: ali

riktigt lyckat kväll :D

2007-08-27 @ 15:22:36
Postat av: erik

JL toppen var ett riktigt bra köp!

2007-08-27 @ 15:39:07
Postat av: malin

Ali! det kommer flera bilder bara så att du vet. jag har inte lagt upp alla där du är med :P haha men Ja.. det avr en toppen kvälL! :)

Postat av: Angelica

öh.. ja fattar inte varför jag skrev Malin som namn? Haha Måste varit riktigt yr.. Jag heter Angelica sådeså

2007-08-27 @ 21:26:16
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Hanno Banano

hahaha shiiiit... så fulla :D haha..
ufft, jag vågar inte äns kolla bilderna på mig.. haha !

2007-08-29 @ 19:14:11
Postat av: Angelica

varför inte? hahaha alla var ju heta :D

2007-08-29 @ 20:43:15
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback