grillgrillgrill tajm

i tisdags den här veckan så var jag och några tjejer i Ågelsjön som jag berättade om.. står här under.
Efter det så gick jag hem till mig och fixade i ordningen mig lite för att senare vid 8-9 gå till folkparken och träffa Emira och Minka. Dom skulle tydligen träffa några där för att grilla. men sällskapet var way to late..
Så medans vi väntade så valde vi att gå och käka pizza istället för att sitta där och bli uppätna av mygg.
Vi tre delade på 1pizza, jag menar.. vi var ju tvungan att spara lide lide plats åt korven som jag så fint packat ner i väskan min.
Gick tillbaka sen och där var dom, med hög reggae musik och grillen på hugg!
Vattenpippa röktes i fulla hugg.
det var faktiskt mysigt..
Vid tolv ungefär så drog alla hem och jag lunkade ner till stan och träffa *speciell*
Det var och.. mysigt.. =)

Här är lite bilder :)

Mitt egna myggskydd (Fötterna i väskan)

47523-1375










Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

vääärsta myys bahha. å pizza, ummm WAY to long since


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback