Det här är Sommar

I dag var jag Otto, Emira och Minka ute vid Ågelsjön, där min mormor bor, och badade!
Vädret i morse var lite lurigt.. några måln som inte riktigt ville ge sig iväg..
Men efter någon timme eller så så klarnade det upp och det blev så vackert blått.. Så Som en sommar dag ska vara!
Vi badade och solade.. Eller vi? HM.. Jag och Minka Badade.. Otto och Emira är Badkrukor.
Men VI solade iallafall.. Jag var nog den som blev mest bränd.. Svensk som jag är..
Jag är röd.. men det är inget nytt.. brukar ju bli det tyvär.
Men hellre lite halvröd än kritvit?
det var värt det!
Vi åt Melon, hoppade från klippan, lyssnade på bra musik, läste tidningar, pratade och tog kort.
Det var en mysig idag.
och vi får göra om det här innan skolan börjar.
Kan ni förstå.. att det här var mitt första bad i en sjö. Jag har endast badat i Himmelstalundsbadet 1 gång.
Det är tragiskt.. Så att åcka iväg till Ågelsjön så som vi gjorde idag var inte bara en rolig grej. Utan det var en av sommarens stora Händelser ungefär haha!
Hur mycket jag än jobbat i sommar.. så har det ändå varit dagar då det verkligen har blivit lyckat (som idag), dagar som gör att jag kan säga om några år.. "Kommer du ihåg den där sommaren"



47523-1346


ÅGELSJÖN









Let me hear you say?! What?
Postat av: minkpink

för att vi hade det så mysigast idag som typ bara vi kan ha =D moha!

2007-08-07 @ 18:42:25
Postat av: aaron

ååå sommar :D gu va mysigt de ser ut ! och ditt hår - galet lockigt! blivit så nu ?:O ... och tack för din kommentar den va bra :) KISS

Postat av: Angelica

Ja men VISST! :D haha

2007-08-08 @ 10:22:40
URL: http://Sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback