Det gick

47523-145647523-1458

kan inte tiden gå fortare! Känns som jag bara sitter här och låter livet försvinna ifrån mig. Jag har hunnit med så mycket idag att det känns som att 2 dagar redan har gått. Har avklarat allting på listan förutom att hitta något jag kan lyssna musik i. Så det kommer ju bli en sjukt roligt resa på 4 timmar. Sitta och glo rakt in i sätet framför mig. Skit skojj.. Verkligen!
Jag har tillochmed lagat god mat idag. Så nu ska jag väl kunna hålla mig mätt fram till kl 9 ikväll då jag anländer..

TICKTACK

Så mycket tankar som försigår i mitt huvud. Så onöjd med mig själv
Så mycket jag vill åstadkomma innan jag blir helt knäpp i huvudet.
Så mycket som faktiskt SKA hända innan årets slut.
och jag vill må så bra som möjligt när det händer...
Jag har klarat mig bra att hålla mig ifrån Ångesten och det dåliga samvetet.
Förvånadsvärt bra.
Det handlar bara om att.. inte tänka på det. och låta tiden lösa allting..
Hela sommaren har jag jobbat för att slippa tänka, nu när jag slutat jobba åker jag iväg på "semester" då det förmodligen kommer hända roligheter all The time, när jag kommer hem från Semestern så är det DMX som gäller och 2 dagar efter det börjar skolan.
Så hjärnan kommer arbeta nonstopp 24 timmar om dygnet. Vilket jag är mycket tacksam för.
För då slipper jag.. tänka...



Sista Inlägget innan jag åker då! (märks det att jag är utråkad?)






Malmöfestivalen - 8 dagar
here I come
47523-1459



HEJDÅ!

Let me hear you say?! What?
Postat av: määäriii

haa de så kuuuuuuuuuuuuuuuuuul.. o njut av dina lediga dagar innan skolan börjar:D

2007-08-16 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback