AugustiFesten

Ja men hur började den nu då?
Jo den började på så sätt att jag jobbade då det var RIX Fm grejjen. men det gör mig inget..
Jag kan lyssna på Marcoolio - Ingen sommar utan reggae tusen gånger om från min mobil.. doh
Sedan fortsatte det så att jag efter att jag jobbat en vacker torsdag träffade min syster och tillsammans gick vi till VärldensBar och åt lite God och Mättande mat.
Det var trevligt..
Efter det så träffade jag ottolina som jag hade det så trevligt med. Martin hängde ju också med på ett hörnelihörn. Fast hörnet blev nog jag tillslut? eller man kanske säger hjulet? nej jag skojjar bara.. det hade kunnat vara så om martin och otto var Nykära, kanske varit tillsammans ett halvår eftersom dom då skulle klängt på varandra. Men nu är det ju så att dom varit tillsammans i 3 år och kanske insett att vänner finns också haha.
Det var myspys med fyverkerier och lite Tivoli tittande..


47523-1387



dagen efter jobbade Angelica Nilsson, och det var även hennes sista Arbetsdag (på schema)
Så då bjöd Angelica hela personalen och dom boende på blåbärspaj som mamma bakat.
det vart uppskattat kan jag Lova med ett stor L.
Efter jobbet gick jag hem och solade, fixade mej och träffade Emira och Maria
Vi gick omkring lite på marknaden (jag köpte ett par lila "diamant" örhängen)
När vi senare skulle gå och kolla på fyverkerier tillsammans så tappade jag självklart bort alla, eller dom kanske tappade bort mej? aja. Jag träffade ialla fall Zanna, matte och orre vilket självfallet var väldigt roligt må jag säga. Dom fick mej på bättre humör (och då ska ni veta att jag redan var på bra humör innan) Så ett stort tack till deras fina pose.

47523-1393




Sen vart det otten!
det... var.. ROLIGT! och roligt blir det konstigt nog Alltid när jag festar med Elina och Melen! Den här gången var också mickis med på ett hörn så det blev ju såklart betydligt mycket roligare!
Det är lixom ni.. som jag är menad för livet att festa med.. det bara är så..
Japp

47523-1410





Jag träffade en mycket speciell person on The Otten. och jag fick en Ros. Så Då blev bara kvällen ännu bättre. Speciellt när jag fick följe hela vägen hem..
Mys..

_______________________________

Sista dagen

träffade systerNathalie och vi gick och kollade på Karnevaltåget
Var egentligen inte menat att vi skulle göra det, men vilket fall somhelst blev det så och det var bra bra bra.
delvis var det bra för att jag faktiskt kunde ta kort på mickis min vän som uppträdde så duktigt (jag skulle egentligen stått på himmelstalundsmarknade och sälja)
Och det blev såna fina kort!
Och så var det bra för att jag nog innerstinne älskar karnevalståget för att det ger Känslominnen om hur roligt man tyckte det var... När man var liten.


47523-1419



tog kort på en söt pippilångstrump unge som var med i karnevals tåget. ÖversötsåsötSå

Senare gick jag och nathalie på marknade lite, träffade även Emeli lite senare, vi åt och hade det övermysigt. Jag shoppade .. som vanligt när det finns grejjer omkring mig till Salu. Och inte ångrar jag mig det minsta!

47523-1422



Och så såg jag en robbotman. He was SO cool



Sen så.. gick jag och åt Mjukglass med Elina. Hon är ju alltid.. alltid.. försenad när man bestämmer tid med henne. Så jag blev såklart utråkad under mitt väntande och.. KLICK sa det.

47523-1427

Efter att jag varit med Elina Pina.. Så träffade jag Gina min Kusselisin. Vi kollade på en grupp som spelade i Hörsalsparken. träffade även Maria Paz där med sina vänner.
Gruppen var bra.. Oh Yhes.



Sen gick vi hem till mig där vi drack lite vin och fixade iordning oss innan vi drog ut igen.
Först vid tio tiden sprang vi ut och kollade på fyverkerierna. Fjantade oss lite på vägen till marknaden.. och sen senare träffade jag nahir. YES

47523-1432






Sen vart den Augustifesten Slut..
det var roligt och Nästa år så tar dom bort Agustifestivalen.. men.. karnevalen kommer tillbaka!
Så det ser jag verkligen fram emot!

Se you later... Alligater ... Hieh hieh





/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

då ska vi kläää ut ossss ! ATT VI SKA :D:D::D: haha

Postat av: michaela

ojoj vad mycket superfina kort..

2007-08-13 @ 21:29:02
Postat av: Marlene

Wooho vi hade super duper kul :D

2007-08-13 @ 22:48:20
URL: http://melen.blogg.se
Postat av: idaaaa

vad mysigt :D augusti festivalen is the shit ;)

2007-08-13 @ 23:02:36
URL: http://totaldisorder.blogg.se
Postat av: Valeeee

NÄmen vad treevlbigt:P:P:P

2007-08-14 @ 10:21:39
Postat av: Angelica

heheh ja men visst :D

2007-08-14 @ 10:42:06
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback