Action!

jag åkte spårvagn

sen stoppades den

så kom en polis

sen kom 2 poliser

sen 3

sen var dom nästan 5 st poliser som tog ut en kille som var med sin tjej

en kille som hade betalat biljett och som lugnt gått och satt sig där bak, med sin tjej

tydligen hade den här killen försökt åka med spårvagnen innan. och han hade försökt betala med  500 kr, men eftersom spårvagnsgubben inte hade någon växel
så fick inte den här killen med sin flickvän åka

och då hade den här killen med sin flickvän tydligen blivit lite arg

och då hade spårvagnsgubben ringt polisen

Så sa polisen

"vi kan tyvär inte låta dej gå försen vi fått reda på vem du är, vi behöver ett ID"

"vi måste kanske ta med dig till stationen om du inte kan bevisa vem du är"

så jag tänkte "ja visst, ta ni blatte jäveln och spöa skiten ur honom, sen kan ni ju anmäla honom för våld MOT polis, bara hitta på bara sådär"
men sen sa polisen "vi ska vara snälla"

DÅ då DÅ blev jag nyfiken

och så sa polis polis potatis gris "vi kan skjussa hem er så kan ni springa upp och ta erat Id där och visa så sliper vi ta er till stationen"
det vart många handskak och uppskattade miner
SEN
Så går den här killen med sin flickvän (som för den delen är chilenare) upp på spårvagnen igen och säger "kan jag få mina 13 kr tillbaka för jag åkte ju inte spårvag med er
då sa polisen
"du får åka gratis med oss så det blir ju kompleterat"


Vad fräckt! haha. Man kan tycka mycket om det här.
Jag fick iallafall Lite KomediTime i mitt liv..

Nu ska jag sova!


Let me hear you say?! What?
Postat av: Anonym

du är BRA, du är riktiigt bra, jag njuter när jag läser din blooogg, glöm inte att skriva när du är i cool i coolaa malmö :D YEAH :D

2007-08-15 @ 14:46:51
Postat av: michaela

är malmö coolt?

2007-08-15 @ 15:02:26
Postat av: angelica

eh a? Såklart det är cooolt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback