SommarOchSol

För några dagar sen så var det sommarväder, allt var så vackert, alla mådde bra.. Man kunde se hur folk utvecklades från vandrande Zombis till pigga och glada lärkor. Men sen blev allt kallt och man tänkte.. JAPP så var det med den värmen.. det kommer väl säkert snöa också? Luriga väder!. Och så gjorde det de, precis den dagen jag vandrade från hagebyvårdcentral kl 10 på kvällen hem till mig nere vid hamnen. Det var kallt må Jag säga.
Nu har solen börjat titta fram igen och det  är klarblått på himlen, fast kallt.. det blåser kallt... Men det går åt rätt håll iallafall.. för snart kommer solen som kommit fram värma upp allt.. om himlens vackra målning vill fortsätta se ut så några dagar till...

Jag gillar sommaren.
nej... Jag ÄLSKAR sommaren.




47523-1050











När Sverige är på bra humör
då kan den fanimej skapa vackra bra dagar
som ger fina minnen

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback