Otten - Lördagen den 21



PARTY ALL NIGHT LONG JAO !



47523-1074










var som ni ser ute och festade igår med min syster Nathalie och med Sebba my Homie Jao! Vi var på Otten för er som inte kan lita ut det på bilderna och det var hujedamej så kul. innan vi gick dit var vi på Qubar och sjöng karaoke dessutom. Ett perfekt förfest ställe vill ja lova! =)
Men förfesta gjorde vi hemma också med drinkar som mamma hade gjort själv, så duktig så är hon må jag säga. Dom var himelsgoda *höhö*
vi filmade in lite när vi fulade oss till Bing Bong med Gigi D'agostino Jag sitter och mima och försöker låtsas att det är jag som sjunger.. And i´m just SOO cooooool. Låt mig vara coool FATTARNIDET! ellehr?



Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback