Erik var här





fredagen då erik skulle komma började med att jag var hemma fram till halv 9 på kvällen och bara dog av att ta det lugnt, kl 9 så drog jag och träffade tamara och emira och vi fikade som vi alltid brukar göra... på CH.. vi satt där så coola ute i det vackra sommarvädret. För det kändes verkligen så.. som en sån där Augustifestivaldag. Vi Blev så imponerade när vi såg alla småglin som sprang omkring i Maskeradkläder och trodde dom var coola. Vilket dom verkligen VAR också.. Hö.. heeeeeeee ...


47523-1044
´


Sedan så tog vi oss en sväng förbi Laserdoom där Maria befann sig med alla sina cooola Frinavet vänner.. Dom luktade svett vill jag lova.. och när hon såg oss.. och kände hur hungrig hon var så beslöt hon sig för att följa med oss till stationen för att hämta erik.. Så gick vi alla 4 i lugn takt.. OCH passerade en Konstnärlig Bajskorv.. ner till resecentrum.


47523-1045


När vi hämtat erik så vandrade vi till donkan där vi svullelisvuullaaa mycket god mat... som tex.. Hamburgare.. och pommesfrites... men i guess you allready knew that! Hö hö.. Finiluriga mej. Heeeeeeee
Sen gick vi hem till mej och kollade på CLICK.. den var... Sådär måste jag säga... "den var sådär"

Sen kom dag 2 och vi alla fixade oss för att vandra ner till staden för att träffa min pappa och ta en fika.



men innan vi drog oss till stan så fick jag ett paket av erik! den var så fin...! Det var en efterskottspressent eftersom jag fyllde 18 år i September förra året.. och eftersom vi träffades sista gången förra sommaren så fick jag min pressent den här gången istället! *JAH* Låt mig illustrera hur det gick till ... En Sketch som jag bjuder på



47523-1047
 



Såja såja... Vidare till fortsättningen på dagen. Vi gick och fika som sagt med daddaaaaa.. på fräka fräka.. eller nej.. DOH.. Fräka fröken I mean! yes yes... Där satt mina kompisar och lyssnade på pappas riktigt dåliga "roliga" historier som han själv skrattar åt men ingen annan, och så pratade han och berätta en massa om krig och rasism och om en massa kända snubbar genom tiderna.. Ni må tro.. att jag hört... alla historiar.. och alla hans berättelser om krig, historia och Polik.. ett ANTAL par gånger... Jah.. FÖR många gånger tilloch med.. Men Äh.. Låt honom.. Han lyckades få mina kompisar att lyssna iallafall.. Själv stod jag i en kö i 64781 min för att beställa en kokosboll som jag sedan sket i (inte bokstavligttalat för er som är dålig på sverige språken) och gick och köpte en kulglass i stället. Mytchet godare när servicen är snabb. YHE





Sedan hade jag lite mimikspel med syrran innan
jag och erik skulle iväg på 40 års kalas hos min faster








                         


Sedan FOR det iväg.. ja det må ja säga..
vilken FART Spårvagnen hade




Och sen vart det kalas som sagt.
Vad mer finns att säga än att det alltid är trevligt att träffa släkten lite som innehåller mina två favorittjejer Gina och Hanna (kussiner) och visst är det alltid gott med Smörgåstårta? Mhm!






AFTER that Så drog jag.. assåå bara DROG som att dra i ett snöre HE HE HE.... öh?.... iallafall drog jag och erik till Svärtinge och hälsade på mina goda vänner Elina och Mickis.. Där myste vi med vatten pippa, godis, chipsmeddipp och gott Öl. Och sen några upptäcksfärder som tex när strömen gick och dom fick gå ner i källaren för att hitta någonting att trixa med för att ordna upp lyset igen .. fnjeööööö, eller när vi åkte karusell i hennes trädgård.. ELLER när vi körde finurligt spel som jag och Erik Rockade LOSS på.. YES thats sant!



47523-965





DAGEN EFTER... Nej faktiskt inte... ingen bakfylla iallafall.. för jag drack bara en av dom två ölen jag håller där oppe. MUHA! Erik och jag tog oss iallafall en promenix till parken där vi träffade pappa och syskona... vi lekte lite och avslutade allt med god.. GOD... glass .. *tihi*

47523-985







Efter det så stressade jag och erik hem för att hämta korv med bröd för det var tänkt att vi skulle grilla hemma hos Emira.. men det blev köttfärssås med Spagetti istället (för er som bryr er) IT WAS GOOD! Och innan jag och Erik drog till Emira så han vi ta ett kort på syster och mig.. och kan ni tänka er.. ALLTID lyckas vi att se överheta ut.. AVESST!

47523-986



SEN så började Kvällen hos Emira... det var en riktig lyckad kväll det här alltså må ja säga.. (shet lo ja må säga mycket haha) ABO! jaknojamoo eller vad man nu säger? det vart god köttfärsås de la FREENCHHH som tamara säger.. och som alltid så fanns det härliga människor att spendera kvällen med.. fick lite besök av några Chippen faaans.. och eftersom Erik är Chippens lillebror så blev det ett jävlans liv.. och ni MÅ TRO (haha) att dom inte kunde slita sig loss från honom.. dom satt fastklistrade på honom.. haha tyckte nästan synd om erik.. men ÄH han får skylla sig själv som har en känd storebror hö he hiiiii







Sen vart det Måndag och jag och Erik rusade hem ifrån Emira eftersom vi sovit över hos henne, hem till mig där jag fixade till mig sådär snyggt som jag lyckas med ibland, eftersom jag skulle uppträdda med Sofia i Hageby hus (backa upp henne i hennes sjungande) Inte för att jag förstod varför eftersom hon sjunger så jäkla fint utan någon hjälp... Men iallfall när vi kom ditt så satte vi igång att öva.. eftersom träning alltid krävs... och så här gick det:







och efter det så gick vi allesamms till Hagebyhus och tränade lite till i källaren med mic och allt



sen tränade vi lite till på Scenen för att få den RÄTTA känslan you Know




och sen.. SEN så sattes tha SHOW igång.. hieh hö heeee



47523-1028










Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback