En helt vanlig Tisdag

Vaknade upp och kände "nejnejnej orkarinte med skolaidag"
Men jag drog mig upp ur sängen och vandrade iväg med tunga steg må jag säga till skolan och kom dit ungefär när 2 lektioner nästan passerat. Skäms, men kände att idag var en sån dag då jag inte brydde mig om något. Jag skulle även ha ett äckligt prov i Näringslära som jag verkligen var stensäker på att inte skulle klara (vilket det senare vissade sig att jag hade rätt) Men trots den kunskapen så vandrade jag Elina och Michaela till en jätte stor grusplan och försökte plugga på, duktiga som vi är.
Det var hålltimma och fanns ändå inget annat att göra.
Sen .. precis när min vilja att försöka lära mig skiten känner jag att det blir blött på min rygg och så kollar jag på min hand och på mina byxor och på min jacka och ser att en jävla fågeljävel har bajsat på mig. Och vad annars kunde man göra än att brista ut i skratt! Och där förstördes den pluggstunden.

har hört att det är tur att få fågelskit på sig. och tur vet jag inte ifall jag hade igår? Men det var en riktigt bra dag igår iallafall!
Efter skolan så gick jag hem till Emira och njöt verkligen av solen som kommit fram på hennes balkong med hemgjorda sandwiiiish eller vad det heter. Det var så gott med persikajuise till. Och så pratade vi om allt mellan jord och himmel. Det går verkligen att prata med henne JAO! Bra att du finns emira ;) hur skulle jag annars spendera mina tråkiga skoldagar. Muha!
Sedan så promenerade vi ner till stan och mötte tamara, köpte en läsk på vägen.. för det behövdes eftersom värmen började överdriva. Det är väl bara jag som är svensk? För jag blev helt yr för det var så kvavt .. men Äh! Vi vandrade till stan.. kollade runt lite och sen satte vi oss på en parkbänk och bara pratade alla 3... det är en fin treo vi blir tillsammans vill jag lova! SEN så drog jag och emira hem och tamara gick hem till Dimitri. När vi kom hem till henne svullade vi ännu mer avveeeeeeeeesst och sedan drog vi ut IGEN.. det var en riktigt vandrare dag igår. Vi drog och satte oss utanför biljarden och pratade med Sebba i telefonen .. och det var fett najs JAO .. Sedan.. så ledde kvällen mot sitt slut och jag gick hem till mig opch emira till sig .. La mig i sängen och pratade i telefonen till kl halv 1.. sedan somnade jag och sov gott tills telefonen ringer en gång till vid 1... och vem var det om inte en riktigt god vän till mig? (Har saknat dig!) Vi hade mycket att prata om, jag skrattade du skratta och det var bara trevligt värre *höhö* Sen vid 4 så fick jag sova och blev inte störd mer den kvällen/natten/morgonen .. och nu sitter jag här och ska snart till skolan för att plugga till provet i morgon.. som sedfan följ av en stund på stan och sen hem till märi för att plugga enu mera... MVG?.. Avesst!


HEJHEJ och DÅ

/Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback