Det kommer mera

eftersom man bara får ha 784974801 tecken eller vad det var i ett blogg inlägg och mitt inlägg här under innehöll exakt det så får jag fortsätta här med eriks vistelse in Tha Norrköping... And here it Comes




EFTER tha BIG show, så tog vi några gruppfoton.. bara för att lixom..
och för att vi blir så SJUKT snygga på kort





Efter det så togs det enu flera kort medans vi satt och väntade på spårvagnen, och låt mig säga så här... Tamara är HET! (och just det.. på ett av korten.. så fiser emira.. maria kollar konstigt och undrar "vafan" .. tamar ser konstig ut som alltid eftersom hon inte vet hur man kollar in i en kamera med solen i ögonen och jag och emira garvar sönder oss.. Fast inte bokstavligt talat.. eftersom vi inte gick sönder heeeeeeeee)


47523-1012




Och vad passar bättre om inte PIZZA när manär sjukligt hungrig? (kebab för maria.. ATT hon alltid ska vara så jävla udda huuuuuuuu)








SEN gick vi hem till Tamara och lekte jäkel med synten och Marias Solglasögon.. IT was Fun! Yiha!







och så kom den slutliga dagen.. Och den spenderade vi på Myrorna och testade fula Outfits.. Hm.. Ja ni.. Inga kommentarer.. förut.. Fy fäään






THE end.... MÅ jag säga !

Lovet fortsatte utan erik.. And jag orkar inte berätta alla fan.. Förutom att i will never forget tha Secret day...













HEJDÅ

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback