Snart

så fyller man 18 år,  men firandet har redan börjat.. eller den börjar idag.
Ska till Marielund och fira min 18 års dag med min chilenska släkt.
Det blir väl roligt antar jag?
Jag vill att det ska vara det iallafall, och att alla andra ska tycka att det är det..
Jag blir på så lesset humör när folk firar än bara för att dom "måste"
Man tappar liksom suget själv då...
Men Joooo.. det SKA bli kul!

Punkten och sluten.

Dom ska överaska mej *tihi* så buselibusiga dom är :P
Jag kommer bli helt överaskad lixuuum! :O

Sitter och lyssnar på techno så att det skriker om det!
och det är riktigt skönt! som någon slags befrielse.
Det bara kommer vissa perioder då man verkligen känner för lite dunk dunk!
Och dunk dunk är det som dunkar här :P
Gamla godingar .. sånt där man lyssna på när man gick på disco som liten.
Får minnen...
Inte för att alla är bra, men det hör till att minnas tragiska händelser..
det är ju trotsallt dom som har skapat oss till dom vi är.. lite iallafall :P

Nu ska jag vara duktig och städa, och sedan ska jag fixa mej fin fin, om det nu är möjligt :P

hejdoooo /Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback