Ohja



var ute i onsdags... gick ut med Nathalie och Dimitri, vi gick till The queens, det var sjuuukt vad dött det var utte den kvällen alltså. Jag skäms lite över Norrköpings uteliv...

Men vi hade det trevligt endå... kan vara rätt skönt också när man slipper tränga sig fram till baren :P

Beställde en drink helt själv för att.. känna på hur det är att "känna" att jag inte behöver vara rädd för att dom ska fråga om mitt leg.. men dom jävlarna bara tog emot pengarna och gav mej spriten lika lätt som om jag vore kissnödig och redan satt på toalettstolen... hmm... Kände mej lite kriminell.. Nästa gång ska jag slänga leget upp i deras ansikten och säga "kolla kollla jag ÄR 18! In yha faceeeee waitress!"

Sen bjöd Dimitri mej och det kändes bra att slippa bli pank på en kväll, för det är verkligen sjukt vad det kostar att dricka ute en kväll.. ska man bli redigt full eller iallafall få känna sig onykter så går det på ungefär lika mycket som en dyr hårklippning... som 30 liter mjölk, 1-2 tröjor, ca 20 st coca cola burkar, 3-4 menyer mcdonalds.. oh vad jag kan fortsätta.. nu är ju jag ioförsäg rätt billig.. vilket kan låta fel men jag menar mer att jag har lätt för att bli full.. så det krävs inte så många cider, öl, drinkar eller champagn för att jag ska känna mej full tills jag mår illa och kanske tillochmed får väääshta baksmällan dagen efter.

Nog om det... Lite senare så tittate Kristyan in och sa hallå, han bjöd också på en drink (titt så bra det är att ha killkompisar som känner sig manliga nog att tycka att det är killar som ska bjuda på drinkarna) Även fast det kanske inte riiktigt är så.. jämt .. :P

Hade som sagt väldigt kul i onsdags.. trävliga konversationer och snyggt sällskap om man säger så *blink blink* haha

stack sedan till max för syster mia ville svulla lite hamburgare... ja.. är man hungrig så är man... Så det slutade med att vi kom 1 timme försent hem enligt mammas och min deal.. men jag vissade ju faktiskt väldigt duuktigt att jag dagen därpå kom ca 15 min tidigare till skolan.. + att jag stannade kvar häääla dagen m.m ... fast jag ljög ju lite för mej själv.. för jag hade nog hellre velat vara hemma och hånglat upp kudden för jag hade lite småkramper imagen som jag fått av en blandnings alkohol och en blandning av alldeles för lite sömn...

Och inte nog med den lilla baksmällan så visade sig att jag råkat ditt på några riiktigt bakterier&basiller.. som alla i våran förbannade klass gett mej, eftersom dom insisterar att gå till skolan även fast dom hostar släm och går omkring febriga och klagar sen dagarna i ändan... så dumma är dom.. tänker bara på sig själva :P och kommer säkert till skolan sjuka för att någon ska tycka synd om dom.... aja.. sitter iallafall här med andningssvårigheter pågrund av min jävla mother fucking hals! Har drickt te.. och det hjälper väl för stunden... Men jag vill bli frisk NU! Ska ju ha kalas i morgon och vill verkligen inte ställa in den... för då blir jag ledssen :/ Så jag ska vara hemma idag och bara konsentrera mej på at bli frisk! :D Dricka mängder med te vilket jag vet kommer resultera i mycket urinavfall hahah men det är smällar man får ta!

Vi som skulle ta skolfoton idag, och jag som fixade till håret innan jag gick o lade mej för att det skulle bli sådär lockigt och fint... det går ått pipan.. tror nog klassen kommer bli förvånad att jag inte kommer eftersom jag är ett litet freak när det gäller att ta kort.. för ja bara ällllllsssskkkkkar att vara med på dom! :)

men är man sjuk så är man så bajs på hela världen och snälla gud jag ber till dej. Gör mej frisk tills i morgon... Jag lovar att säga till alla i hela världen att du finns då och så ska jag be till dej varje natt och dag! - Hieh Hieh -

47523-291

/ANGELICA

Let me hear you say?! What?
Postat av: joachim

Angelica då.. Du eju verkligen en urr gulligt vacker fin o söt tjeje ju ... se bara på dina så vackra små rådjursögon o dina så fina ömma läppar o ditt så otroligt gulliga fina leende ihop med dina så fina gulliga söta smajl gropar hihi.. pussar på prinzezz.. .

2006-09-30 @ 17:56:25
Postat av: Angelica

=) tack Joachim...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback