Happy birthday


To me! =)

Idag fyller jag 18 och det är jädran i mej riktigt trevligt!
Den här dagen har varit så bra!
Det första som hände när jag vakna på morgonen var att mamma och syskonen väkte mej med vacker sång och gav mej pressenter, tårta och varm choklad med grädde ..
Tradition vi har i familjen! :)
Sedan så gjorde jag mej fin av alla min grejjer jag fått, smink, underkläder och lite sådant.
sprang sen till skolan för att första gången i mitt liv så var jag rädd för att komma försent, med räddlsan att jag skulle stiga in i klassrummet där hela klassen står och sjunger för mej eller något sånt.
Så jag skyndade på mej som en jag vet inte vad, men kom försent iallafall..
fast endast 5 minuter *stolt*
Och där står dom och sjunger, 30 tjejer och 2 killar!
haha det var mycket vackert må jag säga och rörd blev jag,
speciellt när Aaron kom fram och ger mej en GULD hatt! *gilla* jag blev så vacker i den,
även fast den krånglade till med att sitta kvar på huvut!  det sorligaste är nog endå att om ungefär 4,5 månad så måste jag ge bort hatten till Märi som fyller 18, det är meningen att det ska gå runt!

"Denna hatt
ska vandra utan
att oss 18 åringar
klandra,
för att vi töntar
är, när vi den bär."

47523-296



Ikväll så ska familjen och jag äta gott gott och bara njuta av denna dagen,
sen senare på kvällen kanske tjejorna drar och tar sig en dricka eller två på världens bar.

Nu är jag 18! *wuhuu*





//Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: ida

Grattis grattis grattis

2006-09-13 @ 18:08:38
Postat av: Dimitri

hahhaaha ta bårt bilder på mig :D ha de bra !

2006-10-07 @ 02:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback