Första

Firandet, det var mys.. Hela släkten var inte där men det gjorde inte så mycket.. Jag blev firad iallafall! Och det är det som känns och betyder något.
När jag kom till lokalen så kom jag in till en sjungande kör *haha* där stod dom och sjöng "ja må hon leva" på spanska och Svenska, jag blev lite sådär halv röd.. Man vet ju inte avd man ska göra! Man bara står där och fnittrar!
Det var knytkalass så alla hade tagit med sig mat och det var någon chilensk rätt som jag inte vet vad den heter, god kyckling, gott ris mytchet god sallad m.m Man blev mätt iallafall.. eller det är vad jag tror eftersom maten tog slut lika snabbt som den kom innanför dörren ungefär! men det är ju så det ska vara! komma tomma och gå fulla *blink*

Fick lite penngar, smycken och kläder.
och en pressent av Gina och Carina som var en banan karton fullt med
grejjer som hör till att fylla 18.. tyckte dom iallfall

Öl
Asperin
kondom
Chips
Jordnötter
Läsk
Bindor och tamponger
Äpplen?

Fick god god tårta som avslut, innan vi gick hem till Marli och såg på film.
En mysig förskottsfödelsedag eller vad man ska säga.
NU är det bara 1 dag tills jag fyller på riktigt *weeiii*


47523-293





Sänder en tanke till alla som dog den 11 september 2001... Det är värst vad tiden går snabbt. Känns som att det bara var 1 eller 2 år sen det hände.. men det är väl för att såna stora händelser stannar kvar lite i sitt huvud och hjärta... försvinner nog aldrig rikttigt helt...




/Angelica


Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback