Alooooooo !

nu är jag 18 år och 1 dag =) Ska ut ikväll med Dimitri.
Blir väl en cider och lite prat prat, måste få känna på kännslan av att kunna beställa utan att känna mig olaglig, för beställt har ja gjort förut  :P

Skolan idag var helt okej.. fast kunde varit bättre om man hade tagit bort morgonen!
Hade ett äckligt prov som inte hade med de att göra som dom flesta pluggat på.
Jag använder nu en av mina försvarmekanismer (vi har lärt oss det här på psykologin)
Att istället för att säga att jag var trött igår och inte orkade plugga och ge det hela 100% så säger jag att inget av det jag pluggat på fanns på provet och att läraren är så dålig att hon inte platsar som jobbet som lärare.
jag lovar.. att sen vi började med Psykologin kursen i skolan så börjar man lägga märke mer till alla försvarsmekanismer man använder, utan att man igentligen tänker på det.
Som alla dom gånger man säger "fy fan vad hon är bitchig! tjurig hela tiden!"
När man själv är det igentligen, men man ser det man själv är och har hos andra.. oftats det man inte gillar hos sig själv dårå..
jaja.. nog med Psykologi letion..

Jag mår bra!



47523-297

Let me hear you say?! What?
Postat av: joachim

Jaa du angelica.. du eju verkligen en urr gulligt vacker sööt tjeje.. se bara på ditt så fina smajl o dina så gulligt söta smajlgropar.. puss på dig

2006-09-30 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback