Seka Aleksic






Det bar kul fan! Hahah det här var innan vi stack till festen, och det är ju alltid den delen som är en av om bästa, när man stressar som grisar, får ryck, skrattar, gråter.. sminkar om.. bytter kläder tusen gånger m.m haha - Maria var snäll hon sminka alla utom mig, men det kan kanske vara så att hon inte gjorde.. för att.. ja inte ville! :P Jag gillar att sminka mej själv *hm!*
Maria sminkade även min mammas vänninor som var där.. dom tyckte om mina vänner.. jag blir glad hahahha
Aja ... Seka var skit bra även fast ja inte förstod vad hon sjöng, så hade hon fin röst och härlig musik såådeeesåååååå!


Vidimo se drugi put, i bice nam fino!!! Hahaha :D




Hajde pusss hejhej /Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback