Onsdag

Sitter här och är kissnödig och funderar starkt på att gå till toaletten och tömma mej, men jag vill skriva lite först för annars tar jag inte tag i mitt blogg skrivande och så blir det bara en massa tråkiga inlägg med ego bilder, eftersom det är lättare att lägga upp en bild en att börja tänka vad man gjort under dagen och skriva ner det.
Inte för att det är så speciellt intressant att läsa om det heller . . . men men - whaevah -
dagen började med att den fortsatte som den slutade igår kväll - STRESSIG-
Iband tror jag inte lärare och föräldrar förstår hur mycket skolan verkligen tar död på ens psyke och hur man även blir fysiskt utmattad... i fingrarna i allafall av allt skrivande för hand eller data skrivande.. man får faktiskt kramp!
Men ... om man ska leta efter den riiiktiga boven så är det bara att sätta strålkastarna på mej, för jag har en vana för mig att hela tiden skjuta upp allt tills absolut sista dagen och då blir det som det blev.
Men jag gjorde klart allt igår iallafall som tur var och skönt var det också.
Måste tacka mamma som faktiskt pinsamt nog eller är det de? iallafall, skrev hela Metal arbetet till mej.. hon sa... "Det är bättre att jag gör det än att jag sitter brevid dig och bara stör mig på att du skriver fel och måste sudda och ändra och att det tar sån tid!" Så den idén gick jag med på.. Man ska ju "lyssna" på sina föräldrar -muhaha-
 
Nej jag måste kissa nu, för nu är det illa (kommer snart)

TIBAKA

Skönt var det!
Men iallfall, vart var jag? Jo jag blev klar med allt arbete så jag lämnade in mitt underbara KOL arbete i Ullas fack idag och det kändes så befriande.
Att bli klar med skolarbete är något av det bästa jag vet, känner mig så duktig då eftersom jag inte brukar vara den det går bra för i skolan... Jag är rätt dåligt ... Men som mamma säger "Du kan om du vill!"

joo visst

dagen fortsatte med Ung idag, och gymnastik och någonstans där mittemellan, god fiskgratäng.. kan inte hjälpa det men.. JAG GILLAR FISK ohja Jag gillar även ärtsoppa som jag vet inte alltid går hem i skolan, och all annan skolmat för den delen.. däremot kan det ju finnas dom dagar då man inte vet ifall man kan kalla det mat.. jag menar.. vem fan blir mätt på PANNKAKOR? Inte jag iallafall, det är ju för fan förrätt för mej.. eller efterrätt. Eller potatis bullar med sylt? Vart är köttet någonstans? Nej just det.. finns inget kött i dom... DET SKA VARA KÖTT I EN RIKTIG MÅLTID... jag gillar kött.. det vill säga.. att jag inte har några planer som helst att bli vegetarian i framtiden ...
Nu sitter jag iallafall här och är tömd och lycklig. Ska snart ner och ta upp tvätten.. hjälper mamma att tvätta idag.. Ska till Navestad sen med en massa kläder för att lämna till designteamet som jag är med i och sen ska vi ha Modern dans och säga hejhej till danskarna.. har inte träffat dom än..

nu orkar inte jag skriva mer... eller.. snarare... jag orkar inte TÄNKA mer på vad jag ska skriva..
så...
hejhejhejhej då


/Angelica


Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback