Lördag

Badhusfest igår, det var som det var.. blev inget badande för min del iallafall
även fast jag hade bikini och allt på mej - under kläderna,
kom inte änns till den nivån att jag tog av dom..
tråkigt värre..
för det var varmt där inne..
men det hade kännts rätt så fånigt att bada själv.. eller.. utan någon av dom jag var med,
för det var smockfullt i vattnet av en massa gäng bikinigirls
som trodde dom kunde dansa shakishaki...
inte för att jag kan det.. men endå :P
Träffade Michael igår, det var kul..
Har har förändrats..
han ser bättre ut :P
Jag tror nog att han förstod att jag tyckte det... hmm..

Idag är det äcklig söndag..
och jag ska ge mej ut i mitt äckliga område
och dela ut äcklig reklam
till en massa äckliga människor
som igentligen inte vill ha den äckliga reklamen men dom får den endå...
vem vet.. dom kanske hittar något äckelroligt erbjudande från äckliga Lidel -Aha!-

Jag ska äta frukost nu...




47523-498

Let me hear you say?! What?
Postat av: aarun

älskade lilla monroe :D

2006-10-13 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback