frinavet

sitter på navestas fritidsgård och väntar på att Maria ska göra Toast åt mej..
Måste ju fylla ut magen lite så att jag orkar med min egna mat som jag ska laga åt Emira, Tamara, Maria och Josip.
Vi ska ha myskväll hemma hos Tamara.. det ska bli skönt...
Det var en bra dag igår också faktiskt.. inget festande..
utan tamara och emira kom hem till mej, käkade lite chips och såg på Freaky Friday..
den var bra..
har inte sätt den förut :P

Började i Design Teamet idag.. vi ska sy kläder och ha modevisning någon gång nästa år.
ha en egen audition där vi ska välja "modeller" som ska ha på dom. men alla som söker ska få vara med.. vi vill bara ha en "audition" för skojj skull och för att det verkar lite mera Proffsionellt :P

Nu blev toasten klara så jag ska mumsa på dom istället för att sitta här och "dö"

Ha det bra....
/Angelica


Let me hear you say?! What?
Postat av: Hehe

Mihihihihi, fyfan vad jag är hungrig. Vill också ha toast! :'(

2006-10-16 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback