Lördag


Fikade med Tamara och Fisnik på biljardcafét till stängningsdags ungefär..
Fanns inte så mycket att göra och att gå ut kände jag inte för o göra.
det var rätt mysigt att bara göra inget ... Sen när  vi kom hem så tog vi det ännu mera lugnt på soffan framför tv:n medans tamara hade något cp samtal med en cp person.. JAJA... Sen så helt plötsligt så upptäcker jag att jag sommnat hahah .. och klockan är då 4 på morgonen.. Så går jag för att säga till tamara att vi måste sova.. men jag hittar henne inte någonstans.. Letar i daniellas sovrum, mammas sovrum, balkongen, köket, hallen, toaletterna.. Helt jävla försvunnen och tyst är det ju också.. Tänkte.. VAFAN har hon gått och träffat honom.. ME gonna KILL her.. Yes.. YES.. men sen slår tanken mig att jag inte kollat i mitt egna rum.. och där ligger hon i mörkret i ett litet hörn och pratar fortfarande i den där fucking mobilen.. Sen beger vi oss till tv rummet och pratar till klockan blir 5.. sen får ja dampet och bestämmer för oss båda att vi ska gå o lägga oss fast tamara hellre vill gå på fest.. hahaha vilken fest??? JAJA.. sen så ligger vi och berättar sexhistorier till varandra "Så sa jätten, ställ dej på min Stor tå och så gjorde tjejen det och så vandrade dom genom skog och land och vatten och luft" hahahaha "och sen sa Jätten.. Sug av mig" HAHHAHAHAH Bra fantasi där :D





Och sen Tamara.. men.. det gick inte att ta kort på henne för hon har sätt på The ring så alla hennes kort blev suddiga :O
Så jag ritade till henne.. det duger lika bra det :)

47523-590

Let me hear you say?! What?
Postat av: Nathalie

Hej sötnos! Gå med på den här sidan så får du gratispresenter :) http://gratisgen.se/?ref=34044


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback