JAO

 
Idag 02:15 (Uppdaterad Idag 08:53)

bosalibola eller vad fan man sägeer hahaha sköööööön torsdag ja svär





först slava hela dagen hemma med tvätt o såna små grejjor sen en fika med tamara som lugna ner sinnet - snacka görlii talk.. det var fett najss.. (ahh ja börjar bli uuuutlääänniiing) muhahahahhahaha ja börjar prata som en iallafall... .. vad händer JAO? hahahah jag undrar vems fel det är? HM He He He He PLUP


Sedan kör en bil förbi :O


med 3 snygga killar.. känner ja dom? JAVISST! det ena leder till det andra o så VIPS står ja o shaaakar med jogginbrallör på THA ottens DANCEFLOOOOR :D -låtmej-

nu är jag perfekt full och vill dansa mer men nej nej sa nicke ja får istället gå o sova som ett barn... men det gör innget! ber till gud att ej få baksmälla i morgon :D



tii :D



GIDNATT!



/ANGELICA





______________________________



GODMORGON



ja morgon är det allt, en tidig morgon - har aldrig förståått grejjen med mej och tidiga mornar när jag KAN sova längre om ja vill.. men jag ligger i sängen o känner hur det kliar och hur jag bara inte KAN forsätta ligga kvar där och endå är jag trött som ett svin.. hm.. kan man säga så? man brukar ju säga hungrig som en svin? men.. kan man säga så också? Svin äter man ju hur fan kan man vara hungrig som ett jag tror nog man har mixat ihop alla talesätten så allt blivit hullerombuller ingen vet längre.. hur man ska säga ... aja tänker inte lägga ner mera tankar på det...

Det var kul igår.. jag gillar överaskningar... vilket hela den dagen var.. eller slutade? ja..

Idag är det fredag och jag vet inte riiiktigt hur dagens planeringar ser ut, pratade med tamara och hon snackade något om att dra till badhuset några tjejer och sola, basta o bada.. det kan ju vara mys :)

Sen som sagt så är det ju fredag och då blir det oftast utgång.. men ja vetifan alltså.. en förfest kanske man kan gå på iallafall och sedan kila hem o susa hema hos tamara eller hon hos mej =) om inte planerna ändras hahah men ÄH vem bryr sig.. man lever bara en gång varför sura? nej nej not my style to do.... typ... HAHAHHA'

Tack tamara för din gulliga idé om lapparna.. det var litesådär... perfekt tajmning, ja blev glad =)

snackade med en kille igår och han lät mej få höra hans snack om hur komplicerade tjejer är.. är vi verkligen så komplicerade som dom påstår att vi är.. eller är det bara så att dom är så fruktansvärt bra på att övertala oss om att vi är det att vi tillslut tror på det själva.. jag tror inte att vi tjejer är mer eller mindre komplicerade än er killar..

Han sa... Ja förstår inte.. varför ni tjejer måste komplicera till allt.. och falska är ni allihop.. ja tänkte - fint... hm... är det här hans sätt att ragga på mej.. att göra hans moveee..? för det funkar inte iallafall...

Men det fortsatte iallafall och grunden till det hela var att han inte förstod varför ja inte ville ha sex med honom bara sådär?

det finns massor av anledningar! men dom såg inte han... Och det är väl DÄR han tyckte att tjejer var så komplicerade och falska.. förstår inte riktigt hur... han får ihop det...

JAJA.. jag ska antingen se tv, sova igen, äta, bajsa eller något... ja ger er alla mina alternativ så att ja inte behöver känna att ja ljuger =(

hahahah



PUSSSSOHEJLEVERPASTEJ

"jag är en fattig hora och jag knullar för fullt"


Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback