WakoO




Allting har varit så skumt det senaste året, en massa nya kännslor som har varit väldigt lärorika, men som man samtidigt helst hade velat slippa.
Man lär sig verkligen något nytt exakt varenda dag, det är inte bara ett talesätt.
iallfall nu för tiden, så känns det som att jag tar in allt som folk säger, jag lyssnar och försöker dra slutsaster och göra dom till råd som jag kan ge mig själv, som man säger - Man lär sig av andras misstag
Det stämmer så grymmt bra, och någonstans känns det elakt att säga, men fy fan vad jag mår bra av när man innser att andra också har det dåligt för då känner man sig inte lika ensam längre, dessutom känns det ännu bättre när man ser folk omkring sig börja må bättre effter olyckliga händelser, för då innser man att det också kan hända än själv.
Saker och ting blir alltid bra, förr eller senare.

Dagarna går jävlar i mig snabbt nu, det är bara 7 skoldagar kvar - alltså ungefär 2 och en halv vecka kvar med en massa studiedagar, klämmdagar och röda dagar.
Det är ju bara för härligt alltså, det är sådana hära perioder i livet man mår riiktigt bra, då man bara vill skrika rakt ut
JAG LEVER!
För det gör man ju bara en gång, en enda gång får man chansen att visa vad man går för, vem man är, vad man Själv har att erbjuda livet inte bara vad livet har att erbjuda dej.
En enda gång.. Så för fan... Skrik.. Skrik så att dina öron rymmer från ditt ansikte!

hysteriskt

*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*


47523-14


Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback