Utebio

var mej tjejorna och kollade på Pingvinresan i går kväll, den varsådär halvroligt sålänge jag var där och kollade på den, för sedan fick tjejgänget besök av killar, Dimitri och hans kompis Micke. Så jag hängde med dom en stund, lyssnade lite på musik med dimitri från hans Mp3 spelare, sådär satt vi och diggade musik medans hans kompis satt brevid och bråkade med sin tjej i telefonen..
Då kom jag på.. det är inte roligt att vara kär alltså.. för det kan göra så ont.
Det är skönt att man slipper tänka på allt runt omkring sig förutom sig själv förstås  =)
Singel singel singel.
Och en perfekt sommar att vara de på...

Här är lite bilder från gårdagen..




Malin, Sarah, Denis och jag.. så får vi inte glömma bort Aaron på hörnet med sin lilla syster =) Dom gick ju däremot lite tidigare, men det skule nog jag med gjort om jag had en lilla syrra med mej.. så många äckelpäckelfullisar finnst det där ... synd nog...

Ha en bra varm dag allihopa!

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback