Tiden är kommen



Den här helgen får jag mitt "straff" jag får vad jag förtjännar,
fast det är väl antagligen långt ifrån att vara klart.
Men jag har lovat mig själv att jag ska ta det, vad jag än får så ska jag ta det.
För har man gjort något som sårat nära och kära så får man också leva med att det man ger får man 3 gånger dubbelt tillbaka
dats lajf lixom..


om man tappar ett glas i marken så går det naturligtvis sönder,
man kan aldrig få tillbaka det som de var,
men man kan spara penngar i en dyrbar ask
för att sedan gå och köpa en som liknar den så mycket som möjligt,
och lära sig från förra gången att vara försiktig när man går så att du inte tappar den igen


anyway.. Snart kommer Erik till Sverige tänkte jag säga
men jag menar Norrköping förstås
enda från Staffanstorp som ligger i Skåne för er
som inte visste det.
det ska bli roligt att få träffa dig
eftersom allt är så lätt när vi är
inga krångligheter,
bara en massa flumflum och kulkul
Och han kommer väldigt lägligt till
Augustifestivalen, så jag kan få vissa
allt det roliga och delta i det också!
Yes sir!

itwillbefun

47523-164


Let me hear you say?! What?
Postat av: lina

Det är så de ska va! if only evertone had a little bit of you in thereselfes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback