Gruvberget

Jag säger bara Ofht ofht ofht, vad skoj jag hade det där, mer än vad jag väntat mig faktiskt.
5 dagar var det planerat att jag skulle stanna där, och första dagen så tänkte jag "det här är ju inte så tokigt"
andra dagen tänkte jag "det här är ju faktiskt ganska trevligt endå" och den tredje dagen så tänkte jag "nae vetuvad! nu går jag raka vägen till en telefon och bokar om biljetterna så jag kan stanna här hela vistelsen" (2 veckor) Och det är absolut ingenting jag ångrar!
Så många härliga människor jag träffade där, kommer aldrig glömma er Gabbe, Etian, Arian, Marcus, Metcho, Michaela och alla små barn som gjorde att dagarna gick snabbare efter allt buselibus man hade med dom.
Det kommer kännas rastlöst nu när man inte har någon idrottshall att vistas i efter frukosten och maten, där vi spelade vollyboll matcher med hela gänget m.m
Jag kommer definitivt sakna att Basta när jag bara känner för det!
och kvällarna i grillstugan där vi satt och spelade värdelösa kortlekar, men allt för att få umgås i det sista *haha*
Det enda jag kan säga att jag INTE någonsin ALDRIG kommer att sakna, det är alla jävla Knott och mygg. Jag säger tack gud för att jag sliper dom nu! det blir att klia mej in i det sista några dagar till tills dom försvinner, sen ska jag njuta av en silkeslen hud utan några bulor som stiker ut över allt så att det ser ut som att man har pesten.
Jag hoppas att man kan åka ditt någon mera gång och slumpässigt hamna med exakt samma människor!
Jag orkar inte skriva allt som gjordes där och om alla jag kommer sakna. Men roligt var det, och ett fint minne.
Så här får ni lite bildbevis på min vistelse i THA Gruvberget!




Måste också säga att jag nog aldrig kommer att glömma Låten "I love you islibedish Slatan Ibrohimovotsh" haha, kunnde inte få den ur huvudet under hela vistelsen!
och sen några sista ord på vägen här ifrån  ...

YESBOX!

/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: Läjnaa

Fäijnt! skulle vilja varit med =)

Postat av: Angelica

Ohja det var skojj skojj, och Ohja det hade varit roligare om du var med :P det var lite sådär ensamt som ensam tonårs tjej :P PÖSS på dej Min Läjnaa !

2006-07-25 @ 14:04:28
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback