Filminspelning

I lördags så gick Aaron och min planering äntligen i uppfyllelse ;)
Vi Filmade in musikvideos !
Vi gjorde en parodi av Paris Hilton - Stars Are blind
Och även en av Madagascar - I Like To Movit
Det var en rätt så roligt dag må jag säga, jag och Aaron utökade våra tekniska sidor :D
Men det gick så bra så.. Och eftersom blogg inte kan ladda upp filmer efftersom det är ur funktion
och även så är det för stora filmer iallafall, så har jag lite bilder från Inspelningen :D

And here it comes!

Paris Hilton - Stars Are Blind







Madagascar - I Like To Movit




Jaa nii.. jag vet vad ni tänker nu... Ni vill se filmerna! :D hahaha
bäst för er att ni har min MSN dårå *blink blink*



Men en sak är säker, det här är bara början! Eller hur Aaron, det lär ju bli en massa flera filmer! :D Med lite mera anströngd teknik.. Men jag är väldigt Stolt över våra första verk.

Ha en bra dag  /Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: Aarohhhn

OO JA :D
vi kommer bli kändisar FFS! ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback