Tisdag

var det igår.

Var och firade Nina som fyllde 30 år, det var mysit, låg i soffan och sov för det mesta.. var skapligt trött pågrund av kvällen innan. Sen så åkte vi hem och jag hoppade in i Tha duch för att fräääsha till mig lite, skulle till palace. Åkte till Gina och fixade mej där och så drog vi hela släkten (nästan) ditt. kallt som satan med enbart tights och en tubtoppsklänning (ochjackasåklart) inte behöver vi snönej för att frysa rumpan av oss, men sen kanske inte klädvalet var det bästa... att ha på sig påvägen ditt iallafall för där inne svettade jag ut alla mina 60 % vatten eller vad fan det är vi innehåller :P Det var mutcho bra chilenskmusik där på nedervåning där vi dansade loss, men farmor satt lugnt och kollade på istället.. Hade fanimej varit roligt att shaka med henne :D Sedan så tog tröttheten över och jag ville gå hem sådär en timme innan stängningsdags och så gjorde jag det.

Utanför så möter jag på Mr Romans och han bjöd mej på en Kööörv den var god den - tolkadet ejfel - men dom la på senap fast ja sa UTAN SENAP.. men Äh jag bad dom att lägga på extra ketchup istället så senapssmaken dränktes ohja. (nu spolar vi fram en timme) Sen gick jag hem och sov gott gott gott gott och vaknade gott och det här känner jag på mig iallafall kommer bli en bra dag.. ska snart med tamara på stan och shoppa på rean för ALLA våra pengar som vi har, vi som är så rika hihi vi kanske tillochmed passar på att bjuda alla våra vänner på ett varsit 500 kr pressent kort på vilken affär dom vill. Visst är vi snälla =)



NU ska jag fixa mej.. PUSS o hej och ha en bra följande HELG



GOTTNYTTÅR!

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback