Jul Jul strålande jul!

47523-609

vad är en riktig Jul för mej? Jag vill säga kärlek.. Men äh... Såklart det är kärlek.. att man önskar sig kärlek på julafton är ju självklart. Men allt annat? Allt  det som gör att man kan kalla det jul. Ja menar.. Om man tar och sätter en vanlig familj i en lägenhet framför ett matbord med kassler och ris och MASSA kärlek. Klingar det till Jul i huvudet då? OH NOOO it dosent... Jul för mej är... bildigt talat... allt det här







En stor fin Julgran som hela familjen hjälp till att Pynta, MASSOR av julklappar såklart, en påse med Twixer, Skumtomtar är ett måste ohja, TOMTEBLOSS utan dom känner jag mej icke hel :| , Revbenspjäll (såna som bara mamma vet hur man gör dom rätt.. och mormor också) , KÖTTBULLAR oh Underbara Köttbullar (nej jag är inte tjock) , Skinka on the mackan =) , Ägg halvor med antingen kaviar eller majonäs aveeeeeeeest,  Knäck Knäck och masssa Knäck tills man får ajaj i magen, och tillslut en stressig mamma som gör allt det här (för man njutar sådant när alla sitter samlade runt bordet och man ser hur glad hon blir när HON ser hur uppskattat allt hon gjort blir)

Kalle Anka får vi ej glömma

Jo.. Där har vi en Riktig Jul hörrenii, och nu ska jag gå och njuta av den!

GOD JUL till alla mina söta vänner och kussiner, ni gör min vardag och mina helger till något roligt och bra. Ni är bäst helt enkelt.. Ja exakt.. BÄST!

Let me hear you say?! What?
Postat av: caroline

Åhh jag älskar sånna skum-tomtar! Så jävla mums.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback