JAHAP

så stod man i en kö i en halvtimme för att köpa en tröja som inte var på REAN.

typikt mig .. jag lovar.. dom hyrde säkert in en massa människor att fylla upp kön med så att folk skulle stå sådär ofattbart länge brevid ett klädes plagg eller en accessoar så att man tillslut köpte det. Man lixom shoppade samtidigt som man stod i Kö. Och tro mej, det funkade. För inte hade jag en endaste plan på att köpa mej ett par silverglittriga tajts eller ett par matchande diadem till? Nopp men så blev det och jag ångrar mej inte även fast jag måste leva på 100 kr enda fram till den 30 Januari -GoodLuck- ...pfth..

Jag hoppas du har det superdupamegakul Emira i Tha U.S.A - och bli inte en niggahwannabi, vi gillar dej som du är =) Inte för att det är något fel på niggaaaaas... sweet and brown choklad niggaaas.. -ohyheee-



Var ute igår på Club leche med Michaela och hennes kompisar, michaela barndomsvännen - snacka om ödet att vi träffa på varandra sådär tidigare på kvällen när dom ja skulle gå med bestämt sig för att inte dra och jag skulle gå hem och spela monopol med familjen. tur tur och återigen tur. För jag hade mutcho roligt. och jag hade mina nya fina saker som jag fick i julklapp, en jätte fin svart lila glittrig klänning blandannat *älska* tihi I loookeed Really hot hot jag lixom TAPPADE SOM OM DET VAR VARMT om ni förstår vahjah menarh

ikväll kanske kanske kanske jag ska till palace, men vetifan.. är så trött eftersom jag kom hem sent och gick upp tidigt för att gå på Jul rean.. by the way.. blev lite smått besviken på den.. men visst fanns det vissa fynd. Önskade bara att jag hade haft hela mitt studiebidrag att svullshoppa för. Men jag hade bara 300 kr och det kommer man tamefanimej inte långt på.



men.. NÄSTA år... Dåtamefaaaaanimeeeeeeeej ska jag shopelishooopppaaaaa en massa saker. just det en annan sak som ja vill klämma ditt är att jag tycker om detta "mode"? där man har tröjklänningar till tajts/strumpbyx/leggi/ whaevah.. för det är så fifigt sen när sommaren kommer o man bara kan smyga sig ur tajtsen och WOPSIDEJSI så har man sig en sommarklänning... ohja

Tamara och Maria är bra och Monaco får bli vårat fika ställe JAO.. Emira är med bra men det vet hon ju redan tihi

NU är jag klar.. i think YESYES HEj.. Då.. /Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback