Alo!

HMM..

Igår var jag ute på otten, det kunnde ha varit roligare.. var först på Tree Queen eller vad det heter och michael bjöd mej på en drink som inte hade något namn. men god var den :) sen drog vi vidare till otten.. Jag var verkligen inte på humör! OCH jag börjar tröttna på otten dessutom... =/ så michael går upp o dansar ja tittar på.. men kanske bara för ett tag för vem kan mottstå att dansa? :D *tihi* men sen tröttna jag igen och gick och satt mej... Visst låter det som en intressant kväll? sen kommer en 25 åring fram och tror att jag är ledssen.. sen så säger 27 åringen att han tycker jag är vacker.. Lägg märke till hur han varierar med åldern! den är rätt ofta det hände.. förra gången jag avr på otten så träffa jag först en kille som var 19, sen en som var 20, sen en som var 21 och till sist en som var 22... det var samma kille.. doh..!

sen flydde jag ifrån honom för vem vet han kanske kanske skulle ändra sig till 35? Hmm.. Michael gick hem och jag hittade Tarek istället men sen försvan han och kl var helt pläötsligt 3 - stängningsdags

Första gången jag blivit lämnad helt själv på Otten, fast det avr ju mitt egna val när jag sa att ja skulle stanna kvar när michael stack... Hmm.. Iallafall... sedan kommer det fanimej 3 killar på raken och säger.. MEN JAG KÄNNER JU IGEN DEJ... och desamma gäller för alla killar..vi kommer inte fram till något som vi kan koppla till varandra.. inte samma skola.. samma stad osv haha Bra raggningsreplik där ;)!

Men när fjärde killen kom fram och började lulla fram en massa ord och fick mig att skratta. Då orkar ja inte avissa mer.. och då vissade sig att han faktiskt var en riktigt hygglig en och sedan kom några av hans kompisar - och det ledde till att vi gick och käääka fylleeemat fast det kanske inte passa in som namn för det eftersom ja knappt drack.. mend et avr rätt kul att verkligen SE hur fulla alla andra var tihi Dom var från Nyköping.. och en av killarna hade en superduper sött plånbok med små figurer på... Bra att det var det enda jag tänkte på hahahahha



Aja nu ska ja käka frulleenation hohohoho och fixa mej o dra till KAOSET i stan :D

JAH



/ANgeliuca

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback