Ingen ..



du kommer alltid sätta det du känner i centrum
men glöm aldrig att du var inte ensam om att få ditt hjärta krossat
jag lät mitt hjärta krossas flera gånger om
men stannade kvar
jag ville att du skulle se
och förstå
hur mycket mitt hjärta kännde för dig
men du fortsatte att ignorera mitt hjärta
du sparkade på mitt hjärta
och när den dagen kom då jag försökte sparka tillbaka
så var det något som sa stop
och jag fortsatte att undra
vad jag skulle förändra för att du skulle tycka att jag är den perfekta
för dig
inte för mig
utan för dig
det var ett tag jag glömde bort mig själv
allt var fokuserat runt dig
bara dig
nu när mörkret kommer
och när den kalla vinden blåser in i mitt rum
så vill jag att du ska komma och hålla om mig
men så fort jag får den tanken så kommer
alla andra tusen tankar upp om varför
jag för en tid sen inte längre ville ha allt det där från dig 
och då tänker jag
att mina kramar duger så mycket bättre
än den påkrysstade kärlek jag fick från dig
den press jag gav dig då jag sa ordet älska
hur jobbigt allt var?
hur jobbigt det var för dig att göra mig glad?
för det var så mycket annat i vägen..
Livet sa du,
du sa att livet var i vägen, alla svårigheter
men vad jag försökte få dig att förstå var att
Livet
var det jag ville uppleva med dig
men jag fick inte
du stängde ut mig

så nu stänger jag ut dig..

47523-9



Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback