Yo!

08.30

Sitter och lyssnar på Cat Stevens - Christopher Robin och dricker kaffe.

Det är lite mysigt på något sätt.

Jag brukar oftast dricka kaffe när jag jobbar.. Men idag känndes det som att kaffe skulle sitta fint.

Jag har Dator förbud i en vecka. Så jag sitter och skriver på WordPad.

Ska be min lilla syster Daniella sen (som inte har datorförbud)

Klistra in det här i min blogg. Smart va?!

hö, nej.. datanörd tror jag det kallas.

Valde att strunta i första lektionen.. för att.. jag orkar inte.

Tror jag ska gå till skolan idag, bara för att. Känns ju skönt att man kan välja.. för jag har ju trotsallt ett busskort.

Cat Stevens är bra... Det tycker Mario med =)


Igår efter jobbet träffade jag Emira, vi tog oss en promenad ner till stan och hon svullade lite Mcdonalds. Jag satt mätt som en gnu, men trots det.. beställde jag some food. Förstår inte riktigt på mig själv när det gäller mat.Efter som jag aldrig varit beroende på något eller testat på någora olagligheter så har Mat blivit min såkallade Drog. Jag kan sitta och ha mat ända upp i matstrupen. Men Blir jag erbjuden något gott, varför då motstå? Man vet ju aldrig nästa gång man får det? Ha!

___________
15.45 - i skolan

På onsdag fyller jag 19 år, så den här veckan kommer vara fulltspäckad. I morgon ska jag ha bullkalas med Elina och Mickis, på onsdag ska jag fira med mormor och morfar ochpå lördag ska jag ha Sex party, med ungefär 16 tjejer. Det kommer bli så roligt hieh hieh!

Men just nu ska jag med mickis ner till stan och svulla... sen ska jag vara barnvakt.. så Tideliluuuuu!


/Angelica


Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

angi, what have u done to deserve such a stupid crime? mohaha :D

Postat av: aaron

angi, what have u done to deserve such a stupid crime? mohaha :D

2007-09-10 @ 19:28:40
URL: http://fulltastesugarfree.blogg.se
Postat av: michaela

bullar jäääääi

2007-09-10 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback