Vilken låt? (översatt på svenska)

mamma, varför berättade du det inte för mig
varför lärde du mig inget
du lät mig bara gå ut i världen helt själv
du berättade aldrig vad du visste.

Så jag gick under en buss
blev påkörd av ett tåg
fortsatte bli kär, vilket är ungefär samma sak.
Jag drunknade i havet
Krockade med bilen, blev galen
och det känndes så bra!
jag vill göra det igen!

mamma, varför varnade du mig inte
för om killar, är något jag borde veta
dom är som chokladkakor
som cigaretter
jag vet att det är dåligt för mig
men jag inte låta dom vara..

Så jag gick under en buss
blev påkörd av ett tåg
fortsatte bli kär, vilket är ungefär samma sak.
Jag drunknade i havet
krockade med bilen, blev galen
och det känndes så bra!
jag vill göra det igen!

mamma, eftersom vi pratar
hur var det när du var ung?
har världen förändrats?
Eller är den precis likadan?
En man kan döda, men ändå vara det sötaste som finns..

Så jag gick under en buss
blev påkörd av ett tåg
fortsatte bli kär, vilket är ungefär samma sak.
Jag drunknade i havet
krockade med bilen, blev galen
och det känndes så bra!
jag vill göra det igen!
jag vill göra det igen!
igen igen och igen!

Let me hear you say?! What?
Postat av: Marlene

Jag vet vad det är för låt, kommer inte ihåg vad den heter dock. Det är iaf en tjej som sjunger. baha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback