Vad har jag gjort?

Yhe vad dramatiskt det där lät.

Jag menade mer.. vad har jag gjort den senaste veckan,
men jag gillar att lockas!


I Måndags så det var det en helt vanlig tråkig Måndag, trodde jag.
när skolan slutat så gick jag Aaron, bilinda och camila på stan, jag och bilinda åt glass för att säga hejdå till det vackra vädet som så vänligt dyckt upp just det dagen. Fääntäztizkt!
Sen träffade jag SNorförkylda Emira och vi gick runt lite på stan, jag snabbt och hastigt handlade såklart något så fort  jag fått tillbaka pengarna hon var skyldig mig. men det var ett bra köp fast jag inte ens kommer ihåg vad det  var, eller jo nu gjorde jag! ha!
Efter det gick jag och hämtade Joakim på hans dagis och han visade mig sin fina kastanja samling som han skulle göra halsband åt hans mamma och mig och valeria och nathalie och..
Jag tror han skulle behöver ett träd för det haha.
Sen gick vi tillsammans efteren lite upptäcksfärd på hemjöp där vi hittat dricka, hubba bubbaa och choklad till valeria för att hämta henne från dansen.
EFTER det så gick jag och firade farmor som fyllde 74? Japp så tror jag det var. Det var trevligt.
Sen gick jag hem och sov som en gris, like always

OJ nu när jag skrivit så här mycket om en dag.. hur ska det här gå?

PÅ tisdagen så var det ju LÖNING! Och då vetni, gick jag i skolan och spände mej stenhårt för ja ville bara springa maraton genom alla affärer i stan. Såfort skolan slutade sprang jag he, tog hand om sista tvätten, diskade och så gick jag och nathalie på stan. Jag köpte strumpbyxor och en roooosa tröja.
och precis innan vi skulle hem så hade vi bestämt oss för att ta en fika på Cofe House. Men där cvar det ju proppfull som alltid. Då ploppade Angelicas klocka Idé fram och det var att bjuda Nathalie på mat on the O´larys. och det var gott! kanske lite dyrt.. men gott!
Sen gick vi hem, åt glass och kollade på idol.

Onsdagen, ja då efter skolan gick jag på födelsedagspressent jakt, och hittade tillslut en vänlig vän som kunde köpa en vinare åt mig, och själv köpte jag en chokladelibit. Jag tror min faster blev gladerglader. Eftersom det var till henne pressenten var till. Hon fyllde 48 år.
När det var slut gick jag hem till Gina och tog det lite lugnt :)

Torsdag.. THE BIG tursdag
JAPP då vettniii, då fikade jag god kyckling med ris + vitlökssås i massor, med emira.
Sen så jobbade jag 16-21.
just det jag städade även mitt rum och toaletten innan fika stunden. I´m an stressBomb. OH!
Efter jobbet gick jag raka vägen hem, hade ett djupt samtal med Mario i telefonen på vägen hem. Det var Mytschet trevligt!
När jag kom satt jag mig vid datorn och kunde inte ta mig där firån försen halv 12. och det är sent för mej. Jag som vanligtvis lägger mej senaste halv 11. men jag kom upp och här sitter jag idag kl 07.30 och skriver ett blogg inlägg. How do I do it?
Energin för hur roligt det ska bli idag gör det nog åt mej!

Nu ska jag snart till skolan och dricka kaffe!


PUSSELIPUSS!

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback