Torsdag

Sitter på jobbet och har en liten Pause från allt hard work work. Eller äsch.. det är inte så Hard..
det enda som krävs av än är att vara social, glad och ha tålamod..
och att inte vara rädd
som jag precis blev.. usch.. obehagligt.. haha
Eftersom jag har tystnadsplikt får jag inte säga någonting avslöjande så jag tror jag slutar prata här (skriva)
Idag så har jag varit med Emira, vi svullade chips och kollade på idol Avsnitt. det var roligt.
Sen träffade jag otto och vi shoppade lite. VA..? shoppade jag? nej nej, det var bara så det såg ut..
Sen svullade jag mcdonald. VA? svullar jag fet mat utan att gå upp i vikt? nej nej det är bara så det ser ut..
Kom och känn på mitt hull hull.. det är mjuuuukt nu... =)
men sjukt nog har jag faktiskt gått ner i vikt av allt svullätande dom senaste 2 veckorna..
Så jag tror jag fortsätter i den här riktningen..
I morgon är det fredag då ska jag förmodligen om jag får tag i min kära syster, gå på stan med henne.
Sen ska jag ringa pappa och se vad han har för sig..
kanske fråga daniella om hon vill se en film med mej?.. hi hi
SEN ska jag sova gott, för på lördag ska jag jobba igen och sen sen sen ska jag ha mitt partypartyparty. Kommer bli kul...

Så nu är det bara att vänta.. tik... tak... tik.. tak..

*gäsp*

FÖRESTEN SÅ SKA NI VETA ATT ANGELICA SAKNAR EN PERSON. ANGELICA HAR ÖPPNAT EN LITEN MILLIMETERS SPRINGA TILL SITT HJÄRTA. men jag tror att angelicas springa snart kommer att stängas och den här gången kommer den pressa fast sig hårdare än förut..
för angelica är så trött på att känna.. utan att få känslorna besvarade..



47523-1784


OJ.. Nu måste jag jobba.. Tideliiiiluu!



/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

SLUTA SHOPPA KLÄDER... GÅ SKA STÄNGA IN DIG BAKOM LÅST DÖRR I EN MÅNAD SÅ ATT DU INTE KAN KÖPA KLÄDER

2007-09-13 @ 19:34:20
Postat av: Angelica

=( du gör mig ledssen.. att du inte stöttar min hobby =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback