SexParty

Var det roligt? Ja det var roligt
Var det många tjejer? Ja det var det ..
Var dom heta? Absolut!


I lördags så hade jag mitt såkallad Sexparty, vi firade min 19 års födelsedag förstås.
Vi var cirka 13 tjejer samanlagt, den största andelen från min klass.
Vid 6 kom alla och jag fick pressenter, alla blev glada över mitt chips bord, om dom inte sa det
så såg man det.. gluffss gluffss..
Bra musik var bra (enligt mej)
och alla var på så faboules humör..
Vid 7 kom tjejen som skulle pressentera alla sex leksaker och krämer m.m
Alla satt spänt och lyssna.. haha
Några köpte.. andra vågade inte.. :P
 men det gör inget... vi kommer säkert se dom som inte våga smyga in i affären på deras fritid
Vid 11 så kom mina kussiner och Merdi, dom sa hej hej och sa ungefär hejdå samtidigt eftersom dom kom i samma veva som alla var på väg att dra ut.
Snacka om ståhej när så många tjejer fixar sig..
Efter vi hade fixat oss, sprutat på parfym. spacklat sönder oss och druckit upp allt så drog dom flesta av tjejerna till cromwell..
och vad förvånadsvärt roligt jag hade.. det var fullproppat, några jag kände, nya ansikten. dansgolvet i högsta hugg jällande musik och dans.
Svettigt blev de.. men eftersom vi festat sen kl 6 så ledde de till att vi också blev trötta snabbt.. Så Aaron jag och otto drog oss vidare till mcdonalds vid halv 3.. OH.. vad gott.. hieh hieh
Sen tog vi taxi hem därifrån.. 60 kr.. JAPP.. men det var värt det. fast det känndes rätt latmaskigt att åka i cirka 30 sekunder haha

här kommer några bilder.. j
jag laddar upp resten senare, because me don orka nu
nu är alla uppladdade


47523-1794



47523-1813







47523-1812

Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

HÄÄHÄHÄ. funny night angel

Postat av: määäärii

de va skiiit kuul :d

2007-09-17 @ 18:15:59
Postat av: Angelica

ja verkligen haha :D

2007-09-17 @ 18:28:35
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback