Scen apa!

Joo jag är nog det.. eller var?
Gick i orkester klass som liten, och det innebar många shower
Minnesvärda Shower.
Jag tror att jag var den som alltid lyckades skäma ut mig
På ena klipet är jag utklädd till en achmeduula som inte kan få bort sin svettlukt, eller svett över huvudtaget.
Andra klippet är när jag står i hörsalen och sjunger på det mest nasala viset någon kan sjunga på. Jag var iochförsäg bara 11 år, men nej jag vet det är ingen ursäkt haha.. OjOJ







Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

men vad var det för en konstig film.. haha.. armsvett

2007-09-12 @ 11:18:41
Postat av: Angelica

det är ju jag :D och jag är ju lite konstig

Postat av: aaron

dedär är så du angelica :D hahaa, ja blir skitglad av att se detdääär :D TJO ! bara därför måste ja leta rätt på något utav mina scenframträdanden. Så roligt :D ghahahah vi borde göra nått på eber :D eller.. inte. mohaha.

2007-09-13 @ 14:28:08
URL: http://fulltastesugarfree.blogg.se
Postat av: määri

hahahah.. asåå fyfan angelica. du är fett grym hahaha :D

2007-09-13 @ 14:41:59
Postat av: Angelica

hahahahahhaha åh.. vad jag gillar mina vänner =)

2007-09-13 @ 18:26:27
URL: http://sugarlips.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback