Saturday

OH yheeeeee

Sitter hemma hos Otto och alla håller på att förbereda sig inför utgång.
Kan inte direkt säga att det fins någon här man kan tycka är det minsta... ful

för alla är så jääävla snygga!

Hittils har vi förfestat i ungefär 3-4 timmar och det har inneburit att nästan alla har varit fulla och blivit nyktra igen. ingen bra idé det här.
Jag har inte druckit så mycket för det vart för mycket av det igår..
jobbade också idag och ska jobba i morgon och känner mej helt enkelt orkelös.. men jag ska ut ändå för annars kommer jag tänka

"tääänk om jag missar något"

och så tänker jag varje gång jag tvivlar.. och i ungefär ett år nu har jag tänkt så.. men har fortfarande inte kunnat svara på - vad det är jag skulle KUNNA missa?! haha

Det blir party all night long nästa helg också för då fyller nettan 20 men sen efter det ska jag nog ta det lugnt en stund. leta fter "dricka te, se på film, gå promenader polareeeeeeee" JAPP så är det.. men lät kommer nog inte bli
för nu börjar alla mina kompisar fylla 18 och ska undersöka hur det är att festa på otten every helg liksooom
haha.. men en sak är säker YAO är att jag bara kan vila upp mig fram till då Aaron fyller 18 för då j*vlar blir det party party!

Nu ska vi alla dra till Cromwell - Se U later Aligator *hieh-hieh*

Let me hear you say?! What?
Postat av: Amra

jag var ju också på cromwell i lördags men jag såg typ ingen och ingenting :P jag gick hem lite tidigare också, men hade ni kul och så då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback